ADC og Mac mini...

Diskusjon rundt Apples iMac

ADC og Mac mini...

Innleggav Snowjog » fre 25.02.2005 15:42

Vurderer å bli ADC-medlem når Apple endelig bestemmer seg for å slippe Tiger (grrrr...), og lurte derfor på om jeg skulle benytte meg av rabatten på en Mac mini. Lurer bare på om noen vet hvordan rabatt man får på den maskinen, og om det er verdt det. Hørte at denne rabatten ikke bare var noe man kunne bruke én gang i året, men kun én gang ever! Dersom det stemmer vil det være bedre å spare den til senere eventuelt. I tvil nå... :?
medlem i 233 måneder
 

Innleggav admin » fre 25.02.2005 15:47

ADC Student rabatten kan du kun bruke EN GANG. De andre ADC rabattene kan du bruke 1 gang i året, men da koster medlemskapet 500$ og oppover.

Mac mini vil kun få 10% rabatt. Ring og hør med Apple. Noe som betyr at ADC vil være helt ulønnsomt så lenge du ikke bestiller masse ekstrautstyr på Mac minien.

ADC medlemskapet koster 99$

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Snowjog » fre 25.02.2005 15:58

Takk så mye...tror jeg lar rabattkjøpet ligge til jeg en dag kjøper meg en PowerBook/Mac. Litt mer å hente der føler jeg. Blir nok uansett ADC-member når Tiger slippes for å spare noen kroner der.
medlem i 233 måneder
 

Innleggav admin » fre 25.02.2005 16:00

Det er nok et smart valg :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » fre 25.02.2005 16:28

Det står ganske tydelig i guiden - det gjelder kun én gang. Ever. Og 20% på en mac mini er ikke mange hundrelapper... Jeg ville spart det til et eventuellt kjøp av en PowerBook G5 eller PowerMac G6 med 23" skjerm eller no. Da sparer du flere tusen...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Innleggav Snowjog » fre 25.02.2005 16:40

Er fullstendig enig Hooloovoo. Er bare litt forskjellige uttalelser om akkurat hvor mange ganger rabatten kan brukes rundt på forumet her. Kommer sikkert av forskjellen ADC Student/Vanlig. Men nå satte du griller i hodet mitt her...PowerMac G6 med 23" CD....*sikle*...Tror dog ikke at jeg blir værende student så lenge, så jeg får nøye meg med PowerBook G5 tenker jeg.
medlem i 233 måneder
 

Innleggav TheX » fre 25.02.2005 16:43

Tror det var første gang det er blitt nevnt noe om en G6 på dete forumet! :-D

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » fre 25.02.2005 17:17

TheX skrev:Tror det var første gang det er blitt nevnt noe om en G6 på dete forumet! :-D


Hehe, faktisk. Men stemmer ryktene vil den aldri komme fordi navnet er tatt av en eller annen bil. De finner vel på no annet lurt å kalle de.

Snowjog: Kjøp mens du kan bruke det. Skal du være student i et år til er det kanskje ikke så dumt å vente på PowerBook G5.

Men det er ikke helt utenkelig at du får Tiger så lenge du er ADC-medlem. Jeg har ihvertfall fått siste versjon av Panther så lenge jeg har vært medlem. Vil tro jeg får Tiger også.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron