Venter på MacMini...

Diskusjon rundt Apples iMac

Venter på MacMini...

Innleggav elga » ons 02.03.2005 12:35

Bestilte en Mac Mini av rimligste type til mine foreldre. Bestillingen ble gjort 7. februar og den står fremdeles med status open. Det står at den skal bli send på eller før 7. mars, så det er jo noen dager igjen. Men, er det andre som har bestilt og fått Mac Mini? Eller venter alle? Kan vi håpe at maskinen blir send før eller etter den datoen som er oppgitt? Ser at leveringstiden har gått ned til 2-3 uker ved bestilling nå.
Til og med mine foreldre begynner å bli litt utålmodige...

Jeg skal snart bestille meg en iMac.... Må vente på neste lønning først :lol:
medlem i 235 måneder
 

Innleggav dusa » ons 02.03.2005 13:54

Har ventet siden 14. januar jeg på en mini... men den som venter på no godt osv... :-)

Er vant til at spesielle typer maskiner kan være svært vanskelig å få tak på, særlig har HP/Compaq vist seg fra en dårlig side der. Har ventet i månedsvis på maskiner fra det selskapet!

Så Apple er ikke akkurat noe spesiell på det området. Det er jo folk på dette forumet som får bærbare eplemaskiner i løpet av en uke her.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 02.03.2005 13:57

jeg fikk min i løpet av 5 dager (og da var det en søndag imellom)... men det var da en iBook, da.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav gomslork » ons 02.03.2005 14:14

Har også ventet ganske lenge. Tror vi bestilte en uke etter lanseringen eller noe i den duren. Bestilte riktig nok fra iTet i Tromsø, ikke direkte fra Apple, men itet har heller ikke fått noen så..

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Mac4me » ons 02.03.2005 14:26

Jeg fikk min 17" PB på fire dager like før jul, fra apple.no. Gjett om jeg var fornøyd :?: :lol:

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav elga » ons 02.03.2005 15:09

Nå skjer det faktisk noe!
Det står:
"MAC MINI 1.25/256/40/COMBO-NOB
Shipped
Carrier : TNT Nederland B.V."

Men når jeg trykker på tracking number får jeg beskjed om:
"This service is currently unavailable, please try again later"

Er det annet sted jeg nå skal sjekke, eller kommer det noe her etterhvert?
medlem i 235 måneder
 

Innleggav pawnboy » tor 03.03.2005 19:47

Jeg bestilte mac mini igår(2. mars). 1,42, 512, 80hd, bluetooth og superdrive.

Da får jeg den vel etter påske:/

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav eckmann » tor 03.03.2005 20:33

Jeg bestilte min fra OfficeLine og fikk den innen litt over 3 uker :) Hun damen i butikken anbefalte meg først å kjøpe på apple.no , men jeg foretrekker å handle i butikk, så jeg gjorde det. Virker som det var lurt nå.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron