Der var minien endelig på plass!!

Diskusjon rundt Apples iMac

Innleggav KDN » tir 08.03.2005 9:35

Hei, jeg fik min mini igår, og tenke jeg skulle dele mitt første inntrykk i denne tråden.

TNT kom å leverte den på jobben sann ca. 10.00, og jeg hadde ikke tid til å leke med den før jeg kom hjem. Pokker så trekt den dagen gikk...

Her er hendelsesforløp med min første Mac:

1. Kom hjem og koblet opp, og fyrte opp Mac'en.
2. kjørte inn iWork
3. Legge inn ca 40GB med dokumenter og bilder. Det tok litt tid å legge inn bildene i iPhoto, men det var jo nermere 4000 bilder.
4. Lekte litt med iLife pakken, og fant ut at jeg måtte legge inn iLife 05 selv. Det var et lite minus.
5. Etter ca 7 timer og en halv full harddisk (ca 37GB av 80GB) så kom jeg prutselig til å tenke på at jeg ikke enda har restartet/ skrudd av maskinen enda. Som Windows bruker så hadde jeg ved samme tidsforbruk forran en ny maskin sikkert restartet 10 ganger.

Første intrykket kan oppsumeres med WOW!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav TeSp » tir 08.03.2005 9:49

Så kult, jeg vurderte også en mac mini lenge, men jeg velger heller å spare til en PowerMac pga oppgraderingsmuligheter.

Men jeg vil helst ha en av hver, en mac mini som multimedia senter og powermac som workstation, og min Powerbook som skole maskin. :P 1 av 3 maskiner er i hus. jaja.

Men det virker som om alle er kjempe fornøyde med sine mini macs. Det er jo bare kjempe bra!

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Forrige

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]