Pakkesporing, igjen...

Diskusjon rundt Apples iMac

Pakkesporing, igjen...

Innleggav elga » fre 11.03.2005 14:22

Jeg bestilte en Mini til mine foreldre som brukte kort tid fra der den ble sendt fra og hit (2 dager).
Nå har jeg bestilt en iMac (til meg selv...). Fikk melding fra Apple at den ble sendt den 9. mars, men når jeg sporer via apecode så har det ikke skjedd noe siden 9. mars. iMacen er ikke registrert hos TNT, noe Minien ble så og si med en gang (var ikke inne på Apecode og sjekket den iheletatt).

Jeg fikk intrykk av at Minien ble sendt fra Østen et sted, mens på iMacen står det Apple, Cork under shipping point når jeg sjekker via Apecode. Er ikke det i UK et eller annet sted?

Blir disse maskinen laget/satt sammen og sendt fra forskjellige steder i verden? Og hvorfor tar det så mye lengre tid nå enn sist?

Ja, jeg er utålmodig.... :evil:
medlem i 235 måneder
 

Innleggav KDN » fre 11.03.2005 14:33

Min Mac mini ble verken oppdatert på Apple eller TNT sine sider før 2 timer før den ble levert. Jeg fikk sendingsbekreftelsen på Torsdag, og mandag morgen ble den levert til meg.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav elga » fre 11.03.2005 14:35

Minien "min" ble ikke oppdatert på Apples sider, men på TNT ble den jevntlig oppdattert, slik at jeg bla. så når den kom til Oslo.
medlem i 235 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]