Doom3. Vil den fungere på iMac G5?

Diskusjon rundt Apples iMac

Doom3. Vil den fungere på iMac G5?

Innleggav steinmb » man 21.03.2005 4:30

Har ikke enda sett noen som har prøvd dette. Alt av tester har blitt kjørt på G5 med de kraftige kortene som leveres med de.
Gidder ikke å kjøpe spillet om jeg må slå av nesten alt av detaljer for å få en vettig framerate. Har noen bestillit det og fått det?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav tactus » man 21.03.2005 8:09

Får håpe det kommer ut en demo en dag så en får prøve spillet selv. Maskinen min er rett under minimum kravene, så det kunne vært interessant å teste men kanskje bortkastet å kjøpe. Apropo så tror jeg spillet blir raskere over tid. Aspyr har fått masse pepper og de har lovet å dedikere tid på spillet. Og for Apples del, de kommer antagelig til å tweake det de kan spesifikt for dette spillet slik de har gjort for WOW og Quake3 m.fl. Dårlig PR å ha to-tre ganger dårligere framerate enn både Wintendo og Linux.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav supermac » man 21.03.2005 9:37


Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav steinmb » man 21.03.2005 21:29

Akkurat det jeg er litt redd for. Man ligger akkurat på min-krav. Og hva vil det si? 640x480 med "alle" detaljer av? Håper man de lager en demo, eller så får jeg tvinge officeline til å instl. den i butikken så jeg får teste den ;)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav kaspartu » man 21.03.2005 21:36


Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav steinmb » man 21.03.2005 22:01

mmmm Ser slikt ut. Regner med at på win kjører de ikke for OpenGL men heller Direct-X eller hva det nå heter... På Linux kan man lage oppsett for X slik at man kan logge inn med minimum desktop greier. Kunn grafisk server og spillet som "eneste" app og starter automatisk. Noen slike hack mulig i OSX da? Venter på PS3 :-D

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere