PM G5 krasjer under sleep

Diskusjon rundt Apples iMac

PM G5 krasjer under sleep

Innleggav bZerk » tor 31.03.2005 17:36

Har en PowerMac G5 1.6 som krasjer ca. 20 min. etter at den går i sleep. Viftene strater for fullt. Skjermen forblir avslått. Noen ganger krasjer den også mens skjermspareren går, da fryser denn, viftete går for fullt og det kommer opp en masse tekst, feilmeldinger med hvit skrift oppå den fryste skjemspareren. Dette er en maskin jeg har nylig kjøpt. Jar har ikke emdret noe, hverken RAM eller andre ting. Jeg har kun satt inn et Airport Extreme kort. Den står ikke i nettverk. Noen glupe forslag? Jeg vet maskinen har fungert perfekt før jeg overtok den. Jeg installerte OS X på nytt, oppdatert.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav admin » tor 31.03.2005 17:38

Har du oppdatert Firmware? Mener det har kommet en firmware oppdatering som fikser en del feil med denne modellen..

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav bZerk » tor 31.03.2005 17:56

admin skrev:Har du oppdatert Firmware? Mener det har kommet en firmware oppdatering som fikser en del feil med denne modellen..


Lastet ned firmware oppgraderingen og prøvde den, men fikk kun beskjed at denne oppgraderingen ikke er for denne maskinen. Finner heller ingen andre på Apple´s sider.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav macrules » tor 31.03.2005 18:08

Hva med å elliminere bort muligheten at det kan være Airport Extreme kortet?

Ta det ut og test.

Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron