Dette dekkes av reklamasjon ja. Jeg har vært bort i det selv for å si det sånn.
Om den er kjøpt i Tromsø på Eplehuset der så er det ikke noe problem å levere den inn feks i Sandvika eller i Oslo.
Jeg vil forresten igjen presisere om at det skal ha vært opplyst om dette fra selgers side. Hvis ikke så har du rett til å be om kompensasjon, at selger skal fikse dette på sin regning eller at dere blir enige om at du får betalt for den tiden du bruker på å få dette fikset.
Beklager, mange edits her nå...
Men det er ikke noe problem å få dette fikset, Apple er ikke så vanskelige å ha med å gjøre som ryktet tilsier. Du har i tillegg ikke med Apple direkte å gjøre her, men en selvstendig butikk-kjede. Har handlet alt mitt Apple utstyr (som ikke er kjøpt brukt da) hos Eplehuset og har ikke hatt noe problemer om det har vært noe galt. Ikke det at det har vært mye... men de gangene det har vært noe så har det ikke vært noe problem å få fikset ting.