Styreflate som ikke fungerer.

Diskusjon rundt Apples iMac

Styreflate som ikke fungerer.

Innleggav ezzard » søn 02.03.2014 11:03

Hei!
Min kone oppgraderte fra Macbook pro til imac 21,5' - programvare 10.8.5 - da hun ønsket større skjerm. Sev har jeg en imac 27' programvare Lion 10,7.5. Jeg kjøpte styreflate til min, men bruker den ikke så min kone har fått overtatt den. Problemet er bare at hennes maskin ikke finner styreflata. På min fungerer den perfekt. Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor, og hva som eventuelt kan gjøres for å få den til å fungere på konas imac?
Mvh
Ezzard

Brukerens avatar
medlem i 126 måneder
 

Re: Styreflate som ikke fungerer.

Innleggav Burrell » søn 02.03.2014 12:26

Du må vel fjerne den fra Bluetooth enhetene på din iMac før den dukker opp hos din kone.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Styreflate som ikke fungerer.

Innleggav ezzard » søn 02.03.2014 23:14

Hei Burrell!
Takk for hjelpen, det var det som måtte gjøres. Men det var ikke enkelt, fikk den ikke koplet fra min maskin før etter 'ørten' forsøk, slo seg på igjen hver gang. Men det gikk omsider, etter at jeg hadde tatt batteriene ut av styreflata, hmm merkelig, men som sagt det gikk til slutt og nå er den installert på konas mac, og fungerer helt greit. (Ja, måtte fikle litt der også før den ble installert.)
Mvh
Ezzard.

Brukerens avatar
medlem i 126 måneder
 

Re: Styreflate som ikke fungerer.

Innleggav jerry.c.bush » man 03.03.2014 0:05

Det du trenger å gjøre er å slå bluettoth av på den maskinen den allerede er tilkoblet til. (Du trenger ikke koble den fra via menyen, da vil den koble seg til igjen med en gang.) Da skal dette fungere meget bra. Gjør det samme med en Magic Mouse her i huset som vandrer litt frem og tilbake mellom meg og kona... :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Styreflate som ikke fungerer.

Innleggav ezzard » tir 04.03.2014 13:08

Hei jerry.c.bush.
Ja dette fungerte bedre. Nå fungerer det helt fint. Slipper den fiklinga via menyen hvor den bare koblet på igjen. Takk for tipset!
Mvh
Ezzard

Brukerens avatar
medlem i 126 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]