iMac til projektor og spille fullscreen umulig?

Diskusjon rundt Apples iMac

iMac til projektor og spille fullscreen umulig?

Innleggav stigzy » tir 25.03.2014 22:11

Hei mac venner!

Har koblet macen min til projektoren min nå og får den fint opp, MEN..... Når jeg skal spille f.eks HON, så når jeg skal spille det fullscreen, så får jeg ikke hele bildet. Fullscreenen zoomer inn på spillet, så jeg ser ca. 25% av det jeg burde se i fullscreen. Dette er når jeg har valgt å ha "like skjermer" på iMac og projektoren i instillingene.

Når jeg velger å ikke ha like skjermer, altså ha en esktra skjerm, så når jeg tar HON i fullscreen, så dukker det opp i iMac skjermen, og ikke projektorskjermen der jeg vil ha det.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

NB! Får det til sånn som jeg vil i bootcamp med win8, men må da gå an i OSX også?! Vi snakker om år 2014 her..... :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iMac til projektor og spille fullscreen umulig?

Innleggav bzzlink » ons 26.03.2014 7:48

Ikke velg like skjermer.

Sett prosjektoren som hovedskjerm. Gjøres ved å dra menylinjen over til den riktige skjermen.

http://m.youtube.com/watch?v=H3QGrw0n_Wc
medlem i 193 måneder
 

Re: iMac til projektor og spille fullscreen umulig?

Innleggav stigzy » ons 26.03.2014 20:14

Oida... Litt flaut at svaret var så enkelt... :)

Men takk for svaret! Ha en fin kveld!


EDIT1:

Problemet er visstnok ikke løst. Har gjort slik at projektorskjermen har menylinjen, men spillet går fortsatt i fullscreen på iMacen.. Noen flere forslag?

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iMac til projektor og spille fullscreen umulig?

Innleggav stigzy » man 31.03.2014 22:16

Fant løsning på denne problemstillingen. Endte rett og slett med å selge iMacen for å selv bygge en PC og koble den til projektoren.

Ha en fin kveld!

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iMac til projektor og spille fullscreen umulig?

Innleggav jerry.c.bush » man 31.03.2014 22:41

Merkelig at du ikke fikk dette til. Dette gjør jeg hver dag fra min MBP med Mavericks og har ikke noe problemer med fullscreen på sekundær skjermen. Merkelig. Men men...

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]