iMac lagger

Diskusjon rundt Apples iMac

Re: iMac lagger

Innleggav Haakon » søn 02.11.2014 20:10

Villmann skrev:Maskinen er bare 2 år gammel, og ifølge norsk lov er det vel garanti i opptil 5 år på varer som er ment for og vare lenger enn 2, og det mener jeg en iMac er. Derfor regner jeg med at det ikke er noe god løsning og åpne den for og begynne og kukkelure. Eller?
http://www.apple.com/no/legal/statutory-warranty/


Husk at disse reparatørene (Humac, Eplehuset etc) fort tar 550.- - 800.- kr. hvis de ikke fnner noe hardwarefeil, software er normalt ikke dekket.
medlem i 238 måneder
 

Re: iMac lagger

Innleggav Gutten i Røyken » søn 02.11.2014 20:18

Hvis brukeren selv helt åpenbart har problemer, hvorfor skulle ikke Humac finne samme feil?
medlem i 126 måneder
 

Re: iMac lagger

Innleggav Haakon » søn 02.11.2014 20:21

Gutten i Røyken skrev:Hvis brukeren selv helt åpenbart har problemer, hvorfor skulle ikke Humac finne samme feil?

Jo, de ser det nok. Men OM det er softwarefeil, tar de stort sett betalt, Apples reklamasjonfliktr eller ikke. Jeg tror at de vurderer det slik at software er bruker/utviklerens fel. Jeg har tapt endel penger på den der... :-(
medlem i 238 måneder
 

Re: iMac lagger

Innleggav Ugland » søn 02.11.2014 23:03

Apple Hardware test fant ikkeno feil da harddisk kabelen var ødelagt hos meg.

Men jeg hadde tilbakevennende diskfeil som måtte repareres på SSD´en før jeg tok den ut.

Jeg støtter meg til at du trenger et doktor besøk ja... :)
medlem i 125 måneder
 

Re: iMac lagger

Innleggav andycap85 » fre 07.11.2014 1:26

Hei.. Litt nysgjerrig på resultatet her, etter du leverte maskinen inn hos Apple. Hvem butikk, og om du fikk bra hjelp.
medlem i 178 måneder
 

Forrige

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]