Opprette nye mapper.

Diskusjon rundt Apples iMac

Opprette nye mapper.

Innleggav ezzard » tir 24.05.2016 8:30

Hei!
Når jeg nå oppretter en ny mappe på skrivebordet kopierer denne alle skrivebordsmappene.
Sletter jeg mappen går denne mappen i papirkurven, men sletter jeg innholdet i denne mappen slettes også alle de andre mappene på skrivebordet. Hadde dette problemet en gang før, men husker ikke hvordan jeg rettet det opp.
Er det noen her som vet. Har vel foretatt en ubevist innstilling en eller annen plass, men vet som sagt ikke hvor.
Mvh
Ezzard

Problemet løst. Gikk tilbake til 11.juli 2014 og så hvordan jeg løste problemet da:
DS

Brukerens avatar
medlem i 126 måneder
 

Re: Opprette nye mapper.

Innleggav Grubasek » tir 24.05.2016 10:47

Hvis du ikke vil dele løsningen med oss, så vennligst fjern innlegget. :-)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Opprette nye mapper.

Innleggav ezzard » fre 27.05.2016 6:38

Problemet løst!
Hei igjen!
Det ble ikke rare responsen på mitt spørsmål, så jeg har kikket litt på mappene og hvilke muligheter som ligger i de. Og jeg fant løsningen, og hvis andre skulle oppleve det same så er løsningen på dette flg. Når mappen er åpnet har en 6 symboler oppe i den grå margen, den lengst til venstre danner en firkantet rute. Ved å klikke på den ble mappen 'normal' igjen og nå kan jeg laste opp 'ny mappe' som er og forblir tom inntil jeg foreks. laster ned bilder fra minnekortet og lagrer dem der før behandling, eller hva som helst jeg måtte ønske å ha der, uten at nyopprettet mappe kopierer alt som er lagret på skrivebordet fra før.
Mvh
Ezzard
ps løsningen lå jo her -11.juli 2014. :-)

Brukerens avatar
medlem i 126 måneder
 

Re: Opprette nye mapper.

Innleggav arntss » fre 27.05.2016 7:37

viewtopic.php?f=149&t=295110

Det er nok i den tråden at trådstarter mener svaret ligger.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron