Maskinen går ikke i dvale

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Maskinen går ikke i dvale

Innleggav Jossenassen » tir 07.11.2006 17:44

De siste dagene har ikke maskinen min gått i dvale når jeg har klappa den igjen.
Har en MBP, er dette et velkjent problem??
Og hva kan jeg gjøre for å fikse dette?
medlem i 217 måneder
 

Innleggav iAperture » tir 07.11.2006 17:54

Du har ikke fiklet med en innstilling som gjør at dette er meningen?
Tror det er en tråd som tar opp eksakt hva som er problemet ditt. Søk litt rundt i forumet.

(Jeg fant ikke tråden jeg, men er heller ikke noen "kløpper" på å finne frem...)
medlem i 212 måneder
 

Innleggav kjetilk » tir 07.11.2006 17:54

Har akkurat hatt det samme problemet, og vet ikke helt hva som er grunnen til at det skjer. Tror kanskje jeg hadde veldig mange programmer oppe som ikke ble helt avslutta og noen av dem overstyrte dvalemodusen.

Min MBP oppførte seg i alle fall fint etter jeg hadde reboota, så du kan jo prøve det. Kanskje ikke den mest intellektuelle løsningen, men det funka.
medlem i 215 måneder
 

Innleggav dicky_dick_dickens » tir 07.11.2006 17:57

har du alle oppdateringene?

de kan være probleme vist du har re instalert den, men tror ikke akkurat at det e det som er problemer.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Burrell » tir 07.11.2006 18:09

Jeg venter på en ny MBP, så har ikke hatt noen "firsthand" erfaringer på området, men jeg har hørt at problemet med dvale på er relatert til "Migration Assistant."

Dvs. at det er noen settings eller filer fra en gammel maskin/OS som ikke hører hjemme på MBP som feilaktig blir installert og dermed forhindrer dvale.

Er det noen som har dette problemet som har startet fra "scratch" - altså ikke har brukt firewire og Migration Assistant?

B.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]