Problemer med driver!

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Problemer med driver!

Innleggav entusiast » tir 26.07.2011 12:06

Driver å installerer Win7 64 bit på min MBP med Lion.
Bruker Boot Camp, og alt var plankekjøring til jeg partisjonerte hdd, og brente drivercd for innstallasjonen.

Men når Win innstalleringen kjører får jeg beskjed om å putte i driver-cden, men den går ikke ut av MBP'en. Kopierte derfor alle filene fra cd'en over på en minnepenn, men da finner ikke win-innstallern noen "enhetsdrivere"

Får heller ikke startet opp igjen i OS X. Cd'en går ikke ut og win-installern fyrer i gang selv om jeg bruker svenskeknappen.

-
Har formatert minnepenn til FAT-format som det skulle være, og innstallert driverne på den. Det kommer opp: "Fant ingen enhetsdrivere. Kontroller at innstallasjonsmediet inneholder de riktige driverne, og klikk deretter OK."
Det skjer det samme me 32-bit Win som med 64-bit.
-

Noen som kan hjelpe?? :-)
medlem i 163 måneder
 

Re: Problemer med driver!

Innleggav ddybing » tir 26.07.2011 14:38

Jeg kan ikke svare på det som kanskje var hovedspørsmålet her, men jeg vet hvordan du får ut platen.

1. Skru av maskinen
2. Skru på maskinen og hold med en gang du har trykket på på-knappen, musetasten nede til platen mates ut.
Evt. kan du gjøre dette i Windows i Min Datamaskin/Datamaskin, velge platen og velge Eject/Utløs/Mat Ut(lenge siden jeg har brukt Windows :P)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Problemer med driver!

Innleggav entusiast » tir 26.07.2011 15:06

Fikk etterhver ut cd'en, på den måten som du nevner.
Problemet er bare at det hjelper lite på windows innstalleringen. Får ikke win-innstallern til å finne driverne (som det blir bedt om). :-!
medlem i 163 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]