Kan Parallels være at jeg ikke får kontakt?

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Kan Parallels være at jeg ikke får kontakt?

Innleggav Tallica » tir 13.09.2011 10:32

Jeg forsøker å koble til et program som heter Magix Video Saver. Butikken jeg kjøpte av fortalte meg ikke at det fantes en egen for mac, så nå sitter jeg her og kjører pc-utgaven gjennom Parallels istedet.
Men jeg får ikke programmet til å fungere... når jeg kommer så lang til å gjøre opptak fra kasett, får jeg beskjed om at "path not found". Jeg har prøvd å endre innstillinger litt på måfå da jeg egentlig ikke har peiling på hva jeg driver med.
Men er det noen som vet om det kan ligge en omvei som gjør at det ikke lar seg oppdage en "path" fordi jeg kjører det gjennom paralells og dermed må "åpne" noe mellom som jeg ikke har skjønt?
medlem i 203 måneder
 

Re: Kan Parallels være at jeg ikke får kontakt?

Innleggav bekiil » tir 13.09.2011 10:46


Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 

Re: Kan Parallels være at jeg ikke får kontakt?

Innleggav Tallica » tir 13.09.2011 10:50

Det er akkurat det jeg skriver. De sa ingenting om at det fantes en egen og solgte meg feil. Nå sitter jeg her med pc-utgaven, men siden det er en stund siden jeg kjøpte den og har brukt så lang tid på å sette meg ned og se på dette - at jeg neppe får byttet den etter så mange måneder - velger jeg nå å kjøre den i parallels siden jeg allrede har parallels til et annet sofware som (jeg vet) ikke finnes til mac.
Spørsmålet mitt er derfor om noen med kjennskap til parallels kan hjelpe meg til å få dette programmet i gang slik at det funker.
medlem i 203 måneder
 

Re: Kan Parallels være at jeg ikke får kontakt?

Innleggav Lukas » tir 13.09.2011 11:40

For å åpne alle sluser mellom Mac og Parallels, er det en del valg under Virtual Machine / Configure / Options / Sharing. Håper at det hjelper!

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: Kan Parallels være at jeg ikke får kontakt?

Innleggav Tallica » søn 09.10.2011 20:56

Hei. Jeg mener at jeg har vært der inne før, og at jeg har huket av å tillate all mulig sharing mellom mac og paralells...
medlem i 203 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]