Problemer med og boote Win 7

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Problemer med og boote Win 7

Innleggav Gundersen88 » lør 01.10.2011 2:05

Heisann.

Jeg la nylig inn Win 7 ved hjelp av boot camp. Dette fungerte strålende.. helt til nå..
Tidligere idag la jeg også inn vmware fusion for og enklere få tilgang til windows.

Greia nå er at jeg ikke får til og boote opp med windows, når jeg velger windows enten fra startdisk eller holder option inne under oppstart kommer jeg til et svart bilde hvor det står en strek og blinker, denne blinker i noen få sekunder og deretter restarter maskin seg for så og prøve på nytt igjen.

Er det noen som har noen tips?

Kenneth.
medlem i 150 måneder
 

Re: Problemer med og boote Win 7

Innleggav petrus764 » lør 01.10.2011 14:52

Sært, starter Win7 som vanlig i VMware?

Hvis du ikke får fikset det ville jeg like godt bare installert win7 på nytt. Du kan slette partisjonen fra bootcamp-verktøyet.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Problemer med og boote Win 7

Innleggav Gundersen88 » lør 01.10.2011 15:36

petrus764 skrev:Sært, starter Win7 som vanlig i VMware?

Hvis du ikke får fikset det ville jeg like godt bare installert win7 på nytt. Du kan slette partisjonen fra bootcamp-verktøyet.



Den starter fint som bare det i VMware, så synes det er litt merkelig.

Er det vanlig at det er mye tull ifbm. windows på mac? Jeg kjøpte min føste MBP på torsdagen så jeg er ganske så fersk innen mac verdenen..
medlem i 150 måneder
 

Re: Problemer med og boote Win 7

Innleggav petrus764 » lør 01.10.2011 15:57

Nei, men slik windows ser det har du nå bootet det samme systemet på to forskjellige maskiner, siden vmware emulerer det meste av hardware. Det blir som å installere windows på en pc, ta ut harddisken også putte den inn i en helt annen pc uten like komponenter.

Det er godt mulig at slike prosedyrer skaper krøll, uansett hvilket OS det er snakk om.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron