Boot camp drivere, hvor?

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Boot camp drivere, hvor?

Innleggav Singularity » søn 02.10.2011 19:23

Hei.

Har nettopp installert W7 på MBA'en min, men usb sticken min er ikke helt i toppform. Kort sagt har jeg ikke driverne man lagrer på sticken i Lion før man starter installeringsprosessen, så nå er jeg desperat etter å få tak i de. Hjelp!

(Prøvde å finne en tråd om dette men uten resultater.)

Brukerens avatar
medlem i 159 måneder
 


Re: Boot camp drivere, hvor?

Innleggav Singularity » søn 02.10.2011 20:24

^ Det er vel bare oppdateringer såvidt jeg forstår? Har prøvd, men ingen av de fungerer. Får bare feilmeldinger som at oppdateringene/versjonene ikke er ment/trengs for den maskinen osv.

Hjelp en stakkars sjel :-/

Brukerens avatar
medlem i 159 måneder
 

Re: Boot camp drivere, hvor?

Innleggav kristianbrun » søn 02.10.2011 21:55

Får du ikke installert boot camp driverene direkte fra boot camp assistant? Mener du kan det i 4.0 og oppover. Har bare tilgang til ipaden min for øyeblikket så får ikke sjekket.
medlem i 156 måneder
 

Re: Boot camp drivere, hvor?

Innleggav Singularity » man 03.10.2011 0:23

Fant driverne på en link fra Pirate Bay (av alle steder) som inneholdt 3.0 og 3.1, så da var det bare å kjøre på med 3.2 og 3.3 så nå er boot camp driverne i boks ;)

Brukerens avatar
medlem i 159 måneder
 

Re: Boot camp drivere, hvor?

Innleggav napsterd » man 03.10.2011 2:56

Last ned drivere i Bootcamp. Deretter lagrer du dem på selve macen. Restart macen og boot i Windows -> når du er inne i winodows leter du frem driverne dine som du har alerede har lagret inn på Mac partitionen din. :-) Waala

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Boot camp drivere, hvor?

Innleggav petrus764 » man 03.10.2011 10:40

Man får ikke lesetilgang til HFS+-partisjoner uten Apples driver som følger med Bootcamp-driverne. Dermed må man installere bootcamp-driverne før man kan utforske OSX-partisjonen fra Windows.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Boot camp drivere, hvor?

Innleggav Singularity » man 03.10.2011 15:14

Problemet var at det ikke fantes noe OSX på maskinen, slettet det og la inn en ren W7 installasjon. Men nå er det jo i orden.

Forøvrig rart at Apple ikke har de liggende på hjemmesiden, men istedet bare har oppdateringene. Helt uforståelig.

Brukerens avatar
medlem i 159 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]