Denne versjonen av boot camp støtter ikke?

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Denne versjonen av boot camp støtter ikke?

Innleggav aboutthebird » fre 19.10.2012 9:48

Hallais.

Har prøvd å få til Windows 7 64-bits på min Macbook Pro 2012 i en stund nå.

Kjørte først VMware Fusion 4.0, men fant ut at dette ikke var den beste løsningen for meg. Derfor valgte jeg å prøve med Boot Camp.

Har prøvd å gjøre dette et par ganger nå, men det samme problemet ser ut til å dukke opp. I det jeg innstallerer Windows er alt fryd og gammen, det går smertefritt. Problemet oppstår i det Boot Camp-assistenten skal laste ned og brenne drivere for Windows på minnepinne/CD. Har prøvd forskjellige CD-er og minnepinner uten særlig hell.

Da dro jeg på Elkjøp, hvor jeg fikk en CD med alle driverne jeg trenger for å få Windows til å fungere optimalt. I det jeg kjører denne CDen så får jeg feilmelding om at denne versjonen av Boot Camp ikke støtter OS X-versjonen min.

Tror det var noe sånt feilmeldingen var, husker ikke helt, da jeg fikk feilmeldingen i går.

Lurer på om noen har vært borti dette problemet. Eventuelt har en løsning på dette. Hadde satt stor pris på det, da jeg skulle hatt windows til å fungere ASAP!
medlem i 174 måneder
 



Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]