WIndows 8 på Bootcamp trøbbel

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

WIndows 8 på Bootcamp trøbbel

Innleggav Hufse » lør 27.10.2012 16:45

Ble hypp på litt spilling i møkkaværet.
Kjøpte Warfighter online, men fikk ikke lastet ned , da spillet ikke er støttet av Windows XP.

Kjøpte og lastet ned Windows 8.
Installeringen på min Bootcam partisjon gikk tilsynelatende greit, men når maskinen skulle starte på nytt etter installasjonen stoppet det opp, og Windows XP ble gjenopprettet.

Gjorde et nytt forsøk, så bedre ut, men etter å ha opprettet Windows konto, skjedde det samme igjen.

Noen ideer om hva som kan være galt?


OPPDATERING:

Tredje gang gikk alt som det skulle... Merkelig greier.

Windows 8 så faktisk ganske ok ut.

Lastet ned Warfighter, men spilling ble det fint lite lite av, spillet hakket som bare det, og Preacher var helt umulig å styre. Satte ned både oppløsning og andre innstillinger, uten at det hjalp stort.

Fjorårets Medal of Honor flutter som en drøm på min iMac via Bootcamp.
Er klar over at årets utgave er mer ressurskrevende, men nekter å tro at forskjellen er så stor. Windows 8 må ha noe med saken å gjøre.

Noen erfaringer?
medlem i 187 måneder
 

Re: WIndows 8 på Bootcamp trøbbel

Innleggav vidina » lør 27.10.2012 21:37

Lite erfaring med Windows 8, operativsystemet som er direkte skyld i at jeg nå skifter tilbake til mac :P

MEN, jeg har derimot erfaring med både Win 7 og Vista når de var nye, og der var det også mye av samme problemene. Spillene er ikke optimalisert for det nye operativsystemet, og dermed er det faktisk bedre, i ditt tilfelle å bruke Windows 7.

I mine tilfeller, gjaldt det, såvidt jeg kan huske, Battlefield 2142. Si hva du vil om spillet, men i Windows XP gikk alt som smurt, mens i Windows Vista, som hadde DX11(eller var det 10, husker ikke alle detaljene akkurat nuh), ble spillet nærmest uspillbart online. Fiksen var å reinstaller XP igjen, og fortsette med det fram til Windows 7 kom. Alt jeg trengte for å hate et OS var 1 dag med fikling og bannskap ^^

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: WIndows 8 på Bootcamp trøbbel

Innleggav Hufse » søn 28.10.2012 10:11

Takk for tips.

Så etter WIndows 7, men fant ikke moe sted å kjøpe det.
medlem i 187 måneder
 

Re: WIndows 8 på Bootcamp trøbbel

Innleggav vidina » søn 28.10.2012 14:34

Prøv retail. Elkjøp, Lefdal, Euronics, Expert.. De har nok en eller annen kopi.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]