Får ikke ut cd i Bootcamp

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Får ikke ut cd i Bootcamp

Innleggav Simmi » søn 05.05.2013 17:12

Hallo!

Jeg prøver å installere bootcamp på min mac, men jeg får det ikke til. Jeg har 2 forskjellige cder i bruk - en med selve operativsystemet som jeg trenger for å i det hele tatt kunne boote opp windows, og en der hvor alle driverne til windows, som jeg laster ned med bootcampassistenten er installert.

Problemet er bare det at jeg ikke får ut cden med windows 7 når windows-installereren sier jeg skal sette den andre cden inn å installere driverne. Jeg får rett og slett ikke byttet cdene, så da står jeg på stedet hvil uten å klare å installere windows.

Finnes det noen mulighet for å legge driverne og operativsystemet inn på samme cd? Hvordan kan jeg få ut cden når jeg er inne på installeringen av windows 7?

Ville satt pris på raskt svar, da jeg trenger bootcamp i 9-10 tiden i kveld!!
medlem i 143 måneder
 

Re: Får ikke ut cd i Bootcamp

Innleggav jerry.c.bush » søn 05.05.2013 17:48

Å holde inne utmatingsknappen (den øverst til høyre på tastaturet) i 3 til 5 sekunder hjelper ikke?

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Får ikke ut cd i Bootcamp

Innleggav Simmi » søn 05.05.2013 17:55

Niks, ingenting skjer. Har det gått for deg?
medlem i 143 måneder
 

Re: Får ikke ut cd i Bootcamp

Innleggav Apple xxx » ons 24.07.2013 15:57

Du må mate ut disken i Windows utforsker da driveren til utmatingsknappen ikke er installert.

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Re: Får ikke ut cd i Bootcamp

Innleggav Mlynga » fre 04.10.2013 14:59

Jeg har det samme problemet: jeg prøvde og installere Windows og litt ut i installeringen kom opp en feilmelding. Alt låste seg, og jeg har prøvd og restarte. Nå kommer jeg ikke inn i hverken os eller noe! Den står bare og blinker i en svart skjerm (Windows prøver og starte). Jeg får heller ikke ut dvd''en. Har noen løsning på problemet!? Trenger sårt macen i sving foort! :-!
medlem i 127 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]