Problemer med å installere windows via parallel!

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Problemer med å installere windows via parallel!

Innleggav Aasepaase » fre 26.09.2014 15:30

Håper noen kan hjelpe meg. Jeg har et problem med installasjonen av windows på parallel, jeg har windows 8 og versjon nr 9 av parallel. Jeg kommer helt til innstallasjonen av windows er ferdig, da står det i et vindu "koble fra følgende eksterne stasjon og klikk OK for å starte datamaskinen på nytt og fullføre installasjonen av windows." trykker OK, men alt bare står å jobber. kommer ingen vei. og hvis jeg prøver å starte maskinen på nytt utenfor programmet må den avslutte parallel og alt går tapt. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre?
medlem i 114 måneder
 

Re: Problemer med å installere windows via parallel!

Innleggav Master_Gismo » man 29.09.2014 1:29

Problemet begynte antagelig med at du ikke ventet til maskinen var ferdig, første gangen.

Men kan umulig være helt sikker. Også vet jeg ikke hvordan installasjonen er når det gjøres på denne måten, for dette har jeg ikke prøvd eller hvert borti før. Men det kommer kanskje noen å forteller meg at jeg har feil, og kanskje forteller deg hva du skal gjøre… ;)

For jeg tror det er mange som ødelegger installasjon av OS for at dem ikke har tålmodighet til å vente til maskinen er ferdig. Også krasher dem maskinen og ødelegger installasjonen. Da kan det være du må formatere maskinen på nytt, for å få bort fragmenter som maskinen ikke vet er der. Men dette er bare min teori, som jeg aldri har fått prøvd ut.

Håper du får hjelp til å få den igang… :-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]