Bootcamp - hvor stor minnepinne?

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Bootcamp - hvor stor minnepinne?

Innleggav Ugland » lør 11.10.2014 9:03

Hei.

Når jeg kjører igang bootcamp og skal opprette usb-stasjon for win installering så får jeg beskjed om at det ikke er plass nok på USB pinnen...

Holder det ikke med 4 gb?

Har slettet alt på minnepenna via diskverktøy og forsøkt både med fat32 format og mac os extended format.
medlem i 124 måneder
 

Re: Bootcamp - hvor stor minnepinne?

Innleggav jerry.c.bush » lør 11.10.2014 11:25

Du må nok ha en som er 8GB.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Bootcamp - hvor stor minnepinne?

Innleggav Anders0077 » lør 11.10.2014 13:35

Skyter inn et spørsmål her:

Jeg har nettopp brukt Bootcamp, innstalert windows 8.1 Jeg tok midlertidig bare 20GB som partison, da jeg primært bare skal bruke det til word exel etc.

Etter 100 updates fra windows sin side (offcores) Har jeg til min store forskrekkelse bare igjen 18mb med ledig disk plass!!!??? Hvordan kan dette ha seg?...

Det vil si, per nå, er den ubrukelig.. Kan jeg ¨spytte inn¨ mer GB ved å utvide denne partisjonen, eller må jeg, noe jeg frykter, slette heile driten, for så å gå igjennom bootcamp med innstallering m.m med større partisjon på nytt?

Takk for svar!



Anders

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Bootcamp - hvor stor minnepinne?

Innleggav tiddylicious » lør 11.10.2014 14:45


Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Bootcamp - hvor stor minnepinne?

Innleggav Anders0077 » lør 11.10.2014 14:55

tiddylicious skrev:Sjekk ut guiden her: https://discussions.apple.com/thread/5450324


Hei, det endte med at jeg slettet og laget ny partisjon på 150 GB. Gikk forsåvidt kjapt og greit og fikk med meg alle driverene til Windows 8 før installasjon gjennom bootcamp assistenten.

Ellers tusen takk for hjelp

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Bootcamp - hvor stor minnepinne?

Innleggav hallaien » fre 11.09.2015 9:18

Hei, Har prøvd flere ganger med en minnepinne på 64 gb men får bare til svar at "ikke nok plass på disken". Har prøvd å slette og formatere flere ganger men får samme meldigen hver gang jeg prøver å bruke Bootcamp for å installere windows. Noen tips?
medlem i 153 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]