Åpne dokumenter automatisk ved oppstart - Word 2016

Diskuter andre operativsystemer på Mac. BootCamp og andre virtualiseringsløsninger.

Åpne dokumenter automatisk ved oppstart - Word 2016

Innleggav 290765 » tor 21.01.2016 11:39

På office 2008 åpnet word automatisk de dokumentene som jeg hadde oppe sist jeg brukte word. Veldig praktisk dersom en jobber med prosjekter over tid og ønsker å slippe å åpne de samme filene manuelt hver arbeidsdag.

Er det noen som vet om word i office "home og Student 2016" kan åpne automatisk de dokumenter som var oppe når word ble lukket sist gang, når word åpnes igjen? Har ikke klart å finne ut av det etter jeg fikk office 2016..

Jeg har El capitan mac book pro.

Brukerens avatar
medlem i 130 måneder
 

Re: Åpne dokumenter automatisk ved oppstart - Word 2016

Innleggav ddybing » ons 27.01.2016 1:07

Hei!

Står denne innstillingen på:

Systeminnstillinger > Generelt > "Gjenopprett vinduer ved lukking og åpning av programmer" (eller noe lignende)?

Brukerens avatar
medlem i 108 måneder
 

Re: Åpne dokumenter automatisk ved oppstart - Word 2016

Innleggav 290765 » søn 31.01.2016 20:55

Prøvde det nå. Faktisk systemvalg>generelt>huk av/ta bort haken for>lukk vinduer når et program avsluttes. Dette funker for mac-programmer som text edit og forhåndsvisning.
Men Word vil ikke være med på notene..Åpner ikke siste dok, men åpner bare et nytt blankt dokument.

Brukerens avatar
medlem i 130 måneder
 


Returner til Windows på Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]