Garanti på Bluetoothmus?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Garanti på Bluetoothmus?

Innleggav JimmyQ » ons 22.02.2006 14:21

Min helt nødvendige Apple Bluetoothmus streiket plutselig i går kveld. Maskinen min finner musen og knappene fungerer,men musepekeren vil ikke flytte seg. Sannsynligvis er det den "rød optiske greia" under som har streiket. Musen har ikke falt i bakken eller noe, den bare plutselig streiket :-[

Hvor lang garanti er det på denne? Kvitteringen har jeg rotet bort (arghh), er dette krise? Har lest tidligere her på forumet (fant ikke tråden) hvor flere bare har ringt inn inn til Apple, sagt at musen var ødelagt og fått tilsendt en ny. De måtte da oppgi kredittkortnummer som ville bli belastet dersom de ikke sendte den ødelagte musen i retur..

Noen som har en formening om hvordan min sak ligger an og hva jeg eventuelt bør gjøre?
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Åsmund » ons 22.02.2006 14:25

Du har 1-års garanti og 2-5 år Reklamasjonsrett, men uten kvittering ville jeg nok satset på å ringe Apple, de er som reglel greie.

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]