AppleCare Protection Plan

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Re: AppleCare Protection Plan

Innleggav Bjerha » tor 04.03.2010 14:39

Otsego skrev:AppleCare eller forbrukerkjøpsloven? Ingen her kan komme og si at forbrukerkjøpsloven gjelder i utlandet. Ingen kan si forbrukerkjøpsloven gir deg 3-års support på alt Mac-relatert. Kræsjer Leopard, ring Apple og la dem finne ut av det. Mac1 er uten tvil greit nok, og en god kanal. Men om maskinen din kun booter med blå skjerm, og du ikke har noen andre maskiner i huset, og trenger den der og da, hva ellers kan du gjøre enn å ringe Apple? Med forbrukerkjøpsloven skal du egentlig forholde deg til point of sale. Dvs, kjøper du maskinen hos Expert i Trondheim og vil reklamere på noe, men flytta til Sør-Norge, så har du egentlig ingenting å si. Og etter 6 måneder er det vel forbrukeren sin jobb å sansynliggjøre mangelen var der fra dag 1, og ikke er selvpåført.

AppleCare er definitivt verdt det, og jeg har det på alle mine maskiner, og kommer til å ha det på alle fremtidige maskiner!


1. Lever maskinen inn på Expert en plass i Sør-Norge. Dette er jeg sikker på, da jeg jobber i butikk. Vi praktiserer i hvert fall dette slik.
2. Kræsjer leopard.. formater da vel? Vi har uansett gode mengder med backup.

AppleCare Protection Plan leverer kanskje god support, men i mine øyne er den bedre egnet til lite tekniske. Vi andre fikser det meste selv, i hvert fall jeg. Kjøper kun AppleCare om jeg kjøper maskin i utlandet.

---

Edit: OG med det vekket jeg opp en gammel, gammel tråd. Whooho :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: AppleCare Protection Plan

Innleggav Alexbleks » fre 12.03.2010 1:48

Jeg sparte 1000 kr på å kjøpe ACP på ebay
medlem i 178 måneder
 

Forrige

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron