Otsego skrev:AppleCare eller forbrukerkjøpsloven? Ingen her kan komme og si at forbrukerkjøpsloven gjelder i utlandet. Ingen kan si forbrukerkjøpsloven gir deg 3-års support på alt Mac-relatert. Kræsjer Leopard, ring Apple og la dem finne ut av det. Mac1 er uten tvil greit nok, og en god kanal. Men om maskinen din kun booter med blå skjerm, og du ikke har noen andre maskiner i huset, og trenger den der og da, hva ellers kan du gjøre enn å ringe Apple? Med forbrukerkjøpsloven skal du egentlig forholde deg til point of sale. Dvs, kjøper du maskinen hos Expert i Trondheim og vil reklamere på noe, men flytta til Sør-Norge, så har du egentlig ingenting å si. Og etter 6 måneder er det vel forbrukeren sin jobb å sansynliggjøre mangelen var der fra dag 1, og ikke er selvpåført.
AppleCare er definitivt verdt det, og jeg har det på alle mine maskiner, og kommer til å ha det på alle fremtidige maskiner!
Returner til Garanti og service
Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere