Løper Apple fra ansvaret sitt mht reklamasjon?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Innleggav Per-Kristian » ons 05.04.2006 21:11

abiectus skrev:Som kunde skal du i utgangspunktet forholde deg til selger.
Ta derfor kontakt med OfficeLine først.
Begynner de å bråke om at den ikke lenger er dekket av garanti,
så kan du ta det helt rolig.
Forbrukerkjøpsloven gir deg 5 års reklamasjonsrett på produktet ditt.
Det er selgers ansvar å bevise at maskinen er brukt på feil måte.
Du behøver ikke å dokumentere noe som helst. Det eneste du skal
gjøre er å forklare feilen så nøye som mulig.

OfficeLine har vært gjennom dette før, be om å få snakke med
en annen en den du snakket med forrige gang.

Alt løser seg for snille piker og gutter vettu ;)


Dette er sikker på at det er 5års reklamasjonsrett? Husk på at det er den gamle forbrukerkjøpsloven som gjelder dette produktet. Jeg husker ikke den gamle, men mener på at det var 3års reklamasjonsrett i den. Rett meg hvis jeg tar feil O:-)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Forrige

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron