lode skrev:asgeir22 skrev:Kanskje grunn til å vurdere hvem som har hva slags fagfelt. Har inntrykk av at Infocare har erfaring fra PC-baserte systemer. Jeg har brukt Infocare et par ganger fordi de har kompetanse på HP sine produkter. Har bare gode ord å si om dem, men skulle jeg valgt service-partner for Apple-produkter ville jeg definitivt valgt Officeline.
Jeg tviler ikke på at de har dyktige teknikkere som som kan reparere maskiner. Men de har en feil i hele systemet sitt. Det jeg opplevde var en total svikt i bedriftssystemet til Infocare. Jeg snakket med mange mennesker der, ingen var villige til å ta ansvar og rydde opp i en sak der jeg mener at de har gjordt flere feil. Desverre så får jeg ikke ett svar fra de. Den troen jeg har på et enkeltmenneskene i organisasjonen kan "sin" jobb har jeg fortsatt. Troen på at Infocare som en bedrift vet å ta vare på enkeltkunder har jeg ikke. Det at de sørger for at bedriftsmaskiner får reperasjon hurtig, det tviler jeg ikke på. Men de betaler nok langt bedre og har mulighet til å kreve langt mer enn meg som enkelt person med en liten iBook.
Returner til Garanti og service
Registrerte brukere: Google [Bot]