Heliogruppen, Officeline eller Infocare?? Reparasjon av MBP.

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Innleggav iCon » tor 18.05.2006 23:59

lode skrev:
asgeir22 skrev:Kanskje grunn til å vurdere hvem som har hva slags fagfelt. Har inntrykk av at Infocare har erfaring fra PC-baserte systemer. Jeg har brukt Infocare et par ganger fordi de har kompetanse på HP sine produkter. Har bare gode ord å si om dem, men skulle jeg valgt service-partner for Apple-produkter ville jeg definitivt valgt Officeline.


Jeg tviler ikke på at de har dyktige teknikkere som som kan reparere maskiner. Men de har en feil i hele systemet sitt. Det jeg opplevde var en total svikt i bedriftssystemet til Infocare. Jeg snakket med mange mennesker der, ingen var villige til å ta ansvar og rydde opp i en sak der jeg mener at de har gjordt flere feil. Desverre så får jeg ikke ett svar fra de. Den troen jeg har på et enkeltmenneskene i organisasjonen kan "sin" jobb har jeg fortsatt. Troen på at Infocare som en bedrift vet å ta vare på enkeltkunder har jeg ikke. Det at de sørger for at bedriftsmaskiner får reperasjon hurtig, det tviler jeg ikke på. Men de betaler nok langt bedre og har mulighet til å kreve langt mer enn meg som enkelt person med en liten iBook.


Joda, jeg skjønner akkurat hva du snakker om, særlig etter å ha ringt Telenor Mobil kundeservice både fra min bedriftstelefon og fra min privattelefon. :-) Her er det himmelvid forskjell både i service og svartid enda jeg er bare meg som ringer i begge tilfellene. Greit nok er en liten iBook liten, men du har jo akkurat samme rettighetene som hvem som helst annen. Og hvis InfoCare skulle lese så vil jeg jo be dem tenke på at også en student eller en annen privatperson enten jobber eller skal jobbe i en organisasjon som kan trenge service fra dem... og der røyk den kunden. :-)

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav segrov » fre 19.05.2006 0:16

Høhø - inforcare er helt på tryne med oss som er over konfirmasjonsalder også. Jeg hadde applecare og full pakke, og infocare var ikke i stand til å selv ta en telefon eller sjekke et ordrenummer/referansenummer jeg hadde fått hos apple....

...ikke rart at Apple ga meg ny maskin etterhvert:o
medlem i 250 måneder
 

Innleggav mac_man » tor 19.10.2006 22:01

Jeg måtte desverre sende inn min MBP "17 til reperasjon o_O og leverte den inn til Office Line i Oslo(Vika). Etter 1 og en halv uke ble maskinen reparert og returnert til meg. Det synes jeg er godt jobba! De har en fin nettside der du hele tiden kan se status på hva som skjer på verkstedet, samt at de er kjappe med å svare på e-post hvis du lurer på hvor lang tid de tar.


Lest mange historier på forumet over folk som har dårlige erfaringer og gruet meg til å sende den inn til reperasjon og kanskje måtte vente i seks uker før noe skjedde. Men dette er positvt. Man må huske å si fra når man er fornøyd også - ikke bare misfornøyd! 8-)
medlem i 211 måneder
 

Innleggav segrov » fre 20.10.2006 0:40

Jeg tror jeg kommer til å kjøpe min neste maskin på office line. de er riktignok litt dyrere, men jeg opplever service deres som veldig bra.
medlem i 250 måneder
 

Innleggav mr » fre 20.10.2006 0:55

Har brukt officeline med god erfaring!

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav kaada » fre 20.10.2006 1:07

Unngå Infocare. Utelukkende dårlig erfaring med dem. Tar laaaaaaaaaaaang tid og garantert noe annet som er galt med maskinen. Da jeg sendte iBooken min (en god stund siden ja...) kom den tilbake med noen av de styggeste ripene jeg noen gang har sett på en maskin. Dessuten sluttet skjermen å virke tre dager etter retur. Utrolig dårlig.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Forrige

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]