Farvel Apple! (Reklamasjonssak)

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Innleggav macPanther » tor 15.06.2006 19:59

(som jeg har skrevet før) Hadde samme feil på min Air Express,den sluttet å virke.Da jeg ringte Apple Support snakket jeg med en hyggelig Nordmann..Han fortalte meg at han måtte bare sende inn en kode til Apple slik at jeg fikk den utvidete garantien på 2 år.Airport Expressen var nesten 2 år gammel. Fikk ny i posten og sendte den gamle tilbake, ingen problem..[/quote]

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav lipslide » lør 17.06.2006 10:46

Erheron skrev:Ikke eksternt. Treig løsning.


En ekstern lösning trenger ikke nödvendigvis å väre treg. Har du svärt höye krav til kapasitet i forhold til lagring og hastighet så finnes det også lösninger for deg så fremt du er villig til å betale. Ikke alle eksterne lösninger bruker usb/fw ;)

Erheron skrev:Må i såfall ha GigabitLAN så jeg får ålreite hastigheter når jeg skal streame tyngre ting.


Som et innspill så vil jeg bare si at det ikke bare er å sette et Gbit nic inn i hvilken som helst pc og juble for Gbit nettverk. Hva slags reell hastighet du oppnår kommer ann på annen hardware i de aktuelle maskinene og nettverksswitcher mm.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav Erheron » lør 17.06.2006 18:48

lipslide skrev:
Erheron skrev:Ikke eksternt. Treig løsning.


En ekstern lösning trenger ikke nödvendigvis å väre treg. Har du svärt höye krav til kapasitet i forhold til lagring og hastighet så finnes det også lösninger for deg så fremt du er villig til å betale. Ikke alle eksterne lösninger bruker usb/fw ;)

Erheron skrev:Må i såfall ha GigabitLAN så jeg får ålreite hastigheter når jeg skal streame tyngre ting.


Som et innspill så vil jeg bare si at det ikke bare er å sette et Gbit nic inn i hvilken som helst pc og juble for Gbit nettverk. Hva slags reell hastighet du oppnår kommer ann på annen hardware i de aktuelle maskinene og nettverksswitcher mm.


Er da klar over det. Har drevet med PC og nettverk i 5 år snart.

Tror en slik løsning er for stor for meg som flytter ut på hybel om et år. Får vel holde meg til Windowsen min. Alt samla i en boks.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav segrov » søn 18.06.2006 17:58

Ja, det høres ut som om du ikke er klar for mac :)
medlem i 250 måneder
 

Forrige

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]