mrmke skrev:
foresten jeg er litt irritert for at min macbook sover når jeg lukker igjen lokket. mens jeg ser på film koblet til ett tv er det greit å kunne lukke igjen,
mrmke skrev:at den lager pipe lyder er da en feil og ikke mangel ?
hvordan kan du få en pipelyd til å bli at den mangler noe ?
og det med lokket hvordan kan du få det til å bli at det er noe som ikke skal være der ?
sovemodus fungerer ikke nå men det betyr ikke at det er noe som ikke er der.
det kan fikses, leser du i en annen § har butikken lov å prøve 2 ganger.
mrmke skrev:men når butikken har har 2 sjangser på samme feil.
så eneste måten å få pengene til bake er at selgeren sier feil.
at kunden tror noe annet om produktet.
altså mangler noe viktigt som feks webcam,40gb,dvd brenner.
da har selger ingen ting han skal ha sakt.
postlogic skrev:mrmke skrev:sender du en hatmail med STORE !!!!! bokstaver så blir du ned prioritert i allefall fra min side.
men er du kjekk og grei og sier det haster osv så er det mye hyggeligere for oss selgere å ta kontakt tilbake. Ellers kvir vi oss og vrir oss unna..
vi er mennesker !!!
Uhøflige folk blir sendt til noe vi kaller henvisningshelvete Dvs. at man sender videre og videre til noen gidder å ta tak i saken. Det gjør at alle blir mer sure etterhvert som tiden går, og det gagner rett og slett ingen.
En litt høflig og konstruktivt skrevet, som også viser tålmodighet, gjør ofte at selger/ansvarlig faktisk ender opp med lyst til å yte service.
Returner til Garanti og service
Registrerte brukere: Google [Bot]