Apple Customer Services ringte meg i dag...

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Apple Customer Services ringte meg i dag...

Innleggav Millemini » tir 03.10.2006 18:55

Hadde nettopp noe som hørtes ut som en inder på telefon, fra Apples kundeservice i England. Han ville veldig gjerne at jeg skulle kjøpe Apple care til PowerBooken min og lurte veldig på hvor fornøyd jeg var med den. Hyggelig fyr, men må innrømme jeg begynnte å lure da jeg fikk et innkommende anrop fra England... De skal ha at de er ivrige på å pushe Apple Care, men jeg takket høflig nei. Søsteren min har det på sin PB, og hun har ikke hatt noe bruk for det i de to årene hun har hatt den... Har enda noen dager på meg før jeg må bestemme meg, men tror ikke jeg har hverken råd eller lyst til å kjøpe Apple Care.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Mortlar » tir 03.10.2006 19:12

Ser ikke hva du skal med apple care hvis du har kjøpt den i norge. Er ikke noen ting som ikke er dekket av vanlig forbrukerlovgivning og kjøpsloven etc hvis man bare setter foten ned og har loven i hånda. Men som det ble tatt opp i en tråd om å sende brev til apple litt tidligere så nekter de å ta imot brev som ikke er fra offentlige instanser eller advokater. skulle det bli krangel om noe må du nok ha advokatvenner. ;)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav kolby » tir 03.10.2006 19:28

Man har veldig store fordeler og rettigheter som forbruker i Norge (tenk på det dere som klager over at det er lite utvalg og dyrt i Norge, bedrifter har ikke noe valg!), men man må huske på at det er store forskjeller på garanti og reklamasjonsrett. AppleCare er veldig fint å ha hvis man er avhengig av maskinen. Hvis det skulle skje noe, så får du raskere support og slipper å sitte og vente på papirarbeid ved reklamasjon.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]