"Løst" kabinett på MacBook Pro

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

"Løst" kabinett på MacBook Pro

Innleggav fredrik89 » tir 12.12.2006 18:33

Min 2 mnd gamle MacBook Pro 15" har fått en "svakhet" i kabinettet. Er hele venstre side som ikke henger fast, men gir etter et par millimeter. Noe jeg bør klage på?
medlem i 210 måneder
 

Innleggav ilovemac » tir 12.12.2006 18:35

hvis det ikke plager deg ville jeg ventet med det. Hvis du orker å vente på repperasjon så klag i vei. dette er garantisak.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav fredrik89 » tir 12.12.2006 18:37

Hehe. Får ta det når det blir verre... Plagsomt er det, men tanken på å skilles fra min søte lille mac er verre... InfoCare :S Æsj...
medlem i 210 måneder
 

Innleggav iAperture » tir 12.12.2006 18:39

Høres litt "bad" ut spør du meg.

Mulighet for bider a dette her eller?
medlem i 211 måneder
 

Innleggav fredrik89 » tir 12.12.2006 18:41

Direkte "bad" er det ikke. men er slik at "høytalerkanten" stikker litt over den mørkegråe plastkanten..
medlem i 210 måneder
 

Innleggav njadve » tir 12.12.2006 18:42

Ikke vent. Da kan Apple faktisk være skikkelig jævlige med deg og si at de ikke vil reparere det. Det er fordi du skal si ifra om feilen så fort som overhodet mulig...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav NikolaiFjagesund » tir 12.12.2006 18:44

eller bruk en hvit løgn og si at du ikke har hatt mulighet til å komme tidligere og at glippen har kommet i det siste;-) har forresten noe av det samme, men den er så liten at man må se veldig nøye på den.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav fredrik89 » tir 12.12.2006 18:47

Er ikke så synlig her heller, men man merker det når man bruker den. Ser for øvrig at den mørkegråe kanten ikke ligger helt nede på det lysegrå på den aktuelle siden... Hmm... :-[
medlem i 210 måneder
 

Innleggav iAperture » tir 12.12.2006 18:52

om man ser på min! fra siden i samme høyde som maskinen! da er min faktisk litt skjev den og!

Edit: OG, skjermen min er et par små millimeter skjeiv når jeg lokker den sammen! Ingen av delene merkes før man leter etter dem, men uansett er det litt dumt, når man vet at de er der irriterer man seg over dem.
medlem i 211 måneder
 

Innleggav datagutten » tir 12.12.2006 18:59

Tror ikke det er så stort problem med tiden. Jeg hadde problemer med vifta på min PB, og leverte den ikke på service før noe sånt som et halvt år etter at problemet begynte. Ikke noe problem. Vifta ble fikset gratis, selv om maskina hadde gått i gulvet og bar tydelig preg av det.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav njadve » tir 12.12.2006 19:54

Joda, Apple bruker å være greie de, men det er greit å ta det etterhvert som tingene kommer. Pluss at jeg ville bare si hvordan det var ift. loven...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Skjevheter i kabinett

Innleggav Jossenassen » tir 06.02.2007 19:11

Veit jeg drar opp en gammel tråd. Har samme problem..
Har snart hatt maskina i et år, men problemet utvikler seg og blir verre og verre.. Nå har det begynt på høyre side også; Noe som tydeligvis påvirker cd-rom også..

Har hatt nok problemer med macen nå as. Begynner å bli SERIØST fed-up på Apple; De tar IKKE NOE ansvar, what so ever..

HVA GJØR JEG!?
:'(
medlem i 217 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]