Min lader begynte og ryke av :,(

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Min lader begynte og ryke av :,(

Innleggav iBoy » tor 01.02.2007 0:17

Min PowerBook er litt over 2 år. Det begynte og Ryke av ladern idag og det begynte brenne på den. Så nå virker ikke ladern mer uff. Og det er noe galt inn der man putter ladern uff mye rart :,( Det luktet krutt av den ofte håper ikke mye kan ha blitt ødlagt.

Om jeg putter i en annen lader så knistrer det av den og så det tør jeg ikke.

Har man krav på og få det på Garanti eller må man punge ut selv den reprasjonen ? Min Garanti på maskinen har gått ut :,(
medlem i 245 måneder
 

Innleggav segrov » tor 01.02.2007 0:39

Det er et veldig godt spørsmål, men det høres ikke ut som en vanlig produksjonsfeil, men snarere en kortslutning forårsaket av deg eller noen rundt deg som har gjort noe feil.

Men hvor kjøpte du den? Forhandleren din bør kunne høre på det du har å si, og vurdere hva slags feil det er...
medlem i 249 måneder
 

Innleggav iBoy » tor 01.02.2007 0:43

Hei jeg har handlet den hos Apple Store :)

Jeg må nok levere den inn til reprasjon så får de finne ut av det som er feil med den :)

Takker for svar :)
medlem i 245 måneder
 

Innleggav kaspartu » tor 01.02.2007 0:54

garanti og garanti.. har du kjøpt noe hos apple, og ikke mekket på det selv, så ville jeg ringt dem å meddelt at laderne er brannfarlige.. er man maks uheldig kan man jo ende med at den ikke bare kortslutter, men antenner seg selv og videre resten av huset man bor i! har du bilder av laderen vil jeg gjerne se..

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav iBoy » tor 01.02.2007 1:15

Tok bilde nå men hvor skal jeg legge det ?
medlem i 245 måneder
 

Innleggav iBoy » tor 01.02.2007 1:22

Har sendt mail til Infografikk så får se hva de sier eller kan gjøre :)

Det ordner seg nok får nok den til og bli fin igjen :) Håper det ikke blir dyrt da.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav kaspartu » tor 01.02.2007 9:41

bruk bildr.no til bilder, og så hiver du inn linken her! vil anbefale deg uansett å ta kontakt med apple, infografikk har begrenset mulighet til å kunne ordne saken din, mens apple helst vil slippe unna alle kjipe saker.. ser ladderen din skikkelig ille ut, så er det bare å true med å gå ut i media med din brannfelle av en mac ;)

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]