Ikke lenger 90 dagers gratis telefonsupport !?!

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Ikke lenger 90 dagers gratis telefonsupport !?!

Innleggav fredarn » fre 02.02.2007 13:52

Fy f!
Nå ser jeg at samtalen jeg hadde med Apple Support ang. nike+ kitet jeg hadde kjøpt ca 40 dager før jeg ringte kostet meg 101,16 kr !

Ikke at 100 kr er veldig mye, men hva har skjedd med 90 dagers gratis support? Gjelder det bare når det behager Apple?

"I de første 90 dagene etter innkjøp har kunden krav på gratis telefonstøtte"

IDIOTISK at jeg skal betale for å få hjelp når et produkt jeg hadde kjøpt fra apple.no faktisk ikke fungerte i det hele tatt, og det ikke var noen ting jeg hadde gjort for å få det til ikke å fungere.
Og når det i tillegg var lenge før de 90 dagene med gratis support var utgått synes jeg det går over grensen!

Og som ikke det var nok så klarte ikke Apple å hjelpe meg, de ga rett og slett opp, men jeg fikk heldigvis hjelp med fra NIKE, som er et langt bedre firma enn Apple, Nike har nemlig forstått seg på den support greia.


Go Apple Support! <_<
medlem i 217 måneder
 

Innleggav kolby » fre 02.02.2007 13:56

Hvis det er en slik tone du pleier å ha, så kanskje det er like greit at folk tar seg betalt.

Jeg trodde dette var et spørsmål med en problemstilling vi kunne funnet ut av, ikke et utbrudd av denne typen.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Innleggav admin » fre 02.02.2007 13:59

Gratis telefonstøtte har du..

Men ringer du et 815 nummer fra en mobiltelefon koster det penger :-!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Eagle » fre 02.02.2007 14:48

Du må jo betale tellerskritt uansett om du ringer i 90-dagers perioden, men du slipper å betale 500 kr (eller hva prisen er) for support...

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav fredarn » lør 03.02.2007 15:58

Okei, men det er jo definitivt dyrere enn telleskrittene jeg betaler... nåja..

Og uansett klarte jo ikke Apple Support og hjelpe meg, så veldig fornøyd er jeg ikke, nei...
medlem i 217 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere