Fy f!
Nå ser jeg at samtalen jeg hadde med Apple Support ang. nike+ kitet jeg hadde kjøpt ca 40 dager før jeg ringte kostet meg 101,16 kr !
Ikke at 100 kr er veldig mye, men hva har skjedd med 90 dagers gratis support? Gjelder det bare når det behager Apple?
"I de første 90 dagene etter innkjøp har kunden krav på gratis telefonstøtte"
IDIOTISK at jeg skal betale for å få hjelp når et produkt jeg hadde kjøpt fra apple.no faktisk ikke fungerte i det hele tatt, og det ikke var noen ting jeg hadde gjort for å få det til ikke å fungere.
Og når det i tillegg var lenge før de 90 dagene med gratis support var utgått synes jeg det går over grensen!
Og som ikke det var nok så klarte ikke Apple å hjelpe meg, de ga rett og slett opp, men jeg fikk heldigvis hjelp med fra NIKE, som er et langt bedre firma enn Apple, Nike har nemlig forstått seg på den support greia.
Go Apple Support!