ramme rundt macbook skjerm løsner!

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

ramme rundt macbook skjerm løsner!

Innleggav amm0marit » søn 04.02.2007 12:26

Hei, jeg lurer på om noen har vært borti samme problem?

Til venstre for skjermen, altså ramma rundt har det begynt å løsne litt. Synes så vidt og ser ut som om "limet" bare har sluppet tak:P

Vanskelig å forklare, men det ser ut som om det er en list rundt hele skjermen som er ca 1mm tykk og den begynner å løsne.

Noen som vet noe angående garanti?

Macen er 1 mnd, gammel ca VELDIG pent brukt og har så vidt noen små riper på baksiden av skjermen.(vanlig bruk med andre ord)
medlem i 207 måneder
 

Innleggav ch_knapp » søn 04.02.2007 13:53

Det er masse rare feil med MacBookene pga det høye produksjonsvolumet. Det er nok bare en produksjonsfeil, dekkes av garantien.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav amm0marit » søn 04.02.2007 14:00

det håper jeg også, men har jo lest om så mange "klare" garanti saker som IKKE ble til garanti saker..så er litt redd :-/

Student, har lissom tatt meg råd til å kjøpe den for 10000kr også skal det lissom bli tull allerede:S

Men kjøpte den i Appel Store i Særp og de virka veldig hyggelige og skulle bare ringe osv. så det skal jeg gjøre i morgen!

Takk for svar=)
medlem i 207 måneder
 

Innleggav kosti » søn 04.02.2007 14:34

Macbookene er desverre svært mye plaget med problemer grunnet dårlig bygge kvalitet :(

Sjekk ut linken nedenfor :

http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=46083
medlem i 227 måneder
 

Innleggav amm0marit » søn 04.02.2007 15:09

men du tror jeg får det under garanti? FORDI de vet a tdet er mye problemer mener jeg...den er HELT strøken ellers!
medlem i 207 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]