Servicested i Oslo + AppleCare

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Servicested i Oslo + AppleCare

Innleggav saftogvann » tir 06.02.2007 22:40

Hei, så har det skrekkelige skjedd for første gang i mitt mangeårige liv med mac. Min gode gamle PowerBook vil ikke starte. Har prøvd å resette pram og slike tips jeg har plukket opp, men på lyden høres det ut som en harwarefeil som får den til å fryse.

Uansett - har mye på disken jeg gjerne skulle hatt – noen som har et anbefalt sted i Oslo jeg kan levere den inn og få en vurdering?

Da jeg kjøpte denne for noen år siden, så kjøpte jeg også en AppleCare Protection Plan. Jeg så egentlig aldri så mye på den, og så tenkte jeg nå at jeg skulle kikke på den. Det burde jeg gjort for lenge siden... Den skulle jo pokker meg aktiveres av meg selv før garantitiden gikk ut!?

Så mest sannsynlig får jeg ikke bruke denne AppleCare-saken på powerbooken... Men jeg har kjøpt en MacBookPro nå senere som fortsatt er innenfor garantitiden – kan jeg aktivere den for denne maskinen i stedet?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » tir 06.02.2007 23:03

Det skal gå fint å bruke den gamle AppleCare-avtalen med den nye MacBook Pro-en... Men det hadde vel ikke skadet å høre med Apple om det for sikkerhets skyld.

Humac/Officeline i Oslo har egen serviceavdeling. Du kan ta opp saken med PowerBooken med folkene der, og høre hva de sier.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron