DrBlake skrev:Jeg er så enig med deg MacTobbe, det med at disse selgerne bare er folk de og.
Skjønner egentlig ikke hvorfor du skulle fått et nytt batteri sånn rett over disken...Hvorfor skal du få spesialbehandling? Hvorfor skal butikken du var i være ett batteri i minus en uke eller to bare fordi du er misfornøyd? De tjener jo ikke no penger på det. Tverdt i mot, de kunne jo heller ha solgt det til noen som trengte det, og betalte for det. De trenger jo heller ikke være redde for å miste deg som kunde ettersom du ikke er kunde hos de i utgangspunktet. Og de trenger vel strengt tatt ikke være redde for de tomme trusslene dine om hvor du skal kjøpe din MacPro ettersom du allerede handler på Apple store fordi det er "billig".
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; jeg er så lei av folk som sprer misnøyen sin her på forumet og lager det som til tider kan minne om en svertekampanje ovenfor forskjellige bedrifter, det være Officeline, Eplehuset, Infocare eller whatever.
En annen ting som er no drit er at de personene som syter kan (og gjør ofte,) navngi bedrifter og annsatte ved disse bedriftene uten at postene blir moderert. Men hva skjer med en gang jeg kaller en av disse "syterne" for et mannlig kjønsorgan? Jo, da blir posten min slettet...
Så får vi se da...om denne posten noen gang ser morgendagens lys..
...ååååå...som jeg klør i fingrene..
eskil skrev:Mulig at du tar dine opplevelser med dårlig kundebehandling som en mann og holder disse erfaringene stilltiende for deg selv.
Det er heller ikke slik at en bedrift skal tjene penger på å yte servicetjenester som ligger innenfor garantien bestemt i kjøpskontrakten.
Hva tjener Eplehuset på dette?
- Man trenger ikke nytt batteri dersom det gamle har gått i stykker.
- Butikken skal kreve penger fra kunden for å etterfølge garanti på produkter.
Apple-autorisert verksted
Office line humac har Apple-autoriserte verksteder i Oslo og Bergen (Office line EDBergen). Vår serviceavdeling er behjelpelig med rekke tjenester som f.eks. reparasjon, klargjøring, installasjon og oppsett, oppgradering og vedlikehold. I tillegg tilbyr vi flere typer serviceavtaler.
Express-service
Hvis det er krise, kan vi tilby Express-service. Det betyr at vi ser på utstyret ditt med en gang vi mottar det. Må man bytte deler, må de som regel bestilles.
Innenfor garanti
Apple-utstyr: Er utstyret det gjelder innenfor den 12 måneders garantien Apple gir, kontakter du alltid Apple først for hjelp. Ring 815 00 158. Da får du tilgang til godt utdannede supportspesialister som feilsøker sammen med deg og prøver å løse problemet over telefon.
MacTobbe skrev:Eplehuset på sin side kunne tilfeldigvis ha hatt en del batterier på lager da du var der.
segrov skrev:PS: Humac på Ullevål stadion er en kjempebra plass å gå for de som bruker bil. Alltid kort ventetid, og hyggelige folk bak disken.
Returner til Garanti og service
Registrerte brukere: Google [Bot]