Ros til Eplehuset

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Ros til Eplehuset

Innleggav tommyrasch » lør 10.03.2007 16:03

Ville bare gi litt velfortjent ros til eplehuset i operapassasjen (Oslo). Var der idag med et defekt batteri til macbook, og det tok vel 5min før jeg hadde ett nytt i hendene!! :-D (Det gikk selvfølgelig på garantien) Ekspeditøren var også ekstremt hyggelig, selv da jeg fortalte at den var kjøpt på nettet! o_O

Hilsen en førnøyd macbook bruker :-)

Tittel endret. Les reglene på Mac1 før du poster: http://mac1.no/regler

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Lyng » lør 10.03.2007 16:05

nøyaktig det samme skjedde med meg på eplehuset i trondheim, også min var kjøpt på nettet. generelt sett har jeg veldig gode erfaringer med eplehuset og service

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav lrevje » lør 10.03.2007 16:49

I tiden før jeg kjøpte Mac var jeg innom på Eplehuset i Oslo og fikk en flott demonstrasjon; selv om jeg sa jeg nok ikke skulle kjøpe. Veldig bra og ikke usannsynlig at dette bidrog til at jeg endelig bestemte meg.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav lillesky » tir 20.03.2007 21:16

Enig!
Eplehuset ved Operaen har veldig god service.
Verre er det med humac Oslo City, de er nok der bare for å selge...

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Operapasasjen

Innleggav tords0905 » tir 20.03.2007 21:24

Operapasasjen er kjempehyggelig og yter bra service, er også ganske fornøyd hos humac i dronning mauds gt.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav dicky_dick_dickens » tir 20.03.2007 21:49

eplehuset i det heletatt har en veldig god service. hadde det ikke vert for Eplehuset Bergen, så hadde vell eg ikke vist hva en mac er...

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav MadHatter » tir 20.03.2007 22:05

Hopper på denne, kompisen min og jeg kjøpte begge MacBook på Eplehuset i operapasasjen og etter litt tid dro han inn med defekt batteri og fikk et smil og nytt batteri med en gang :-)

Det er slike butikker man kommer tilbake til! Kvalitet fremfor kvantitet, godt å se noen butikker har skjønt det.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Innleggav Jarod » tir 20.03.2007 22:22

Kjøpe min MacBook Pro på Eplehuset i Bergen. Og har bare lov ord å sei om dei. Tok med meg laptop'n ut landet og fikk momsen tilbake via Eplehuset også! Funka som berre juling da! :-D

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav Iglebekk » ons 21.03.2007 1:15

Eplehuset: Kom til Kristiansand ;)

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav fredriku » ons 21.03.2007 1:25

Nå skal vel Eplehuset utvide etterhvert som andre kjeder i vekst, så blir spennende å se hvor butikkene dukker opp.. I Østfold hadde igrunn vært kjekt, selvom Infografikk finnes der :P

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav DarkDog » ons 21.03.2007 1:32

Må levere in macbook´en min jeg og (kjøpt på eplehuset Oslo) Det har nemelig blitt en sprekk nede i høyre hjørnet. Der man hviler handleddet når man skriver..

Men de må sikkert levere den inn og jeg har ikke mulighet til å leve uten den. Driver for meg selv og alt jeg har og lever av er på den.

Så veit ikke om jeg skal drite i sprekken..
Noen som vet om humac fikser slike over dagen. eller må det sendes inn..

Dette er altså plastiken som ligger på flaten der tastaturet, tracpadenen, er. Det eneste på macbooken som ikke er hvit men litt grå farga.
medlem i 218 måneder
 

Innleggav erlend. » ons 21.03.2007 3:06

Hiver meg på her.. Eplehuset Ålesund har en utrulig god serviceinnstilling. Takk til dere. :-)
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Unkny » ons 21.03.2007 3:19

Jeg har handlet 2 Powerbooker, 1 iBook og 2 Macbook Proer på Eplehuset i Bergen! Glimrende personell, og utrolig rask og fin service. Bare positive tilbakemeldinger å si om det stedet.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Jokerman » ons 21.03.2007 5:25

dette høres flott ut! skal levere min 12" PB på eplehuset bergen i morgen, den har mista kontakten med superdriven (den får fortsatt strøm og sånn, jeg hører den spinner), håper det ikke koster for mye å få ta en kikk på det og muligens få fikset koblingen (maskinen har vært mye ute på reise og fått seg en kakk her og der) noen som vet et ca pris på sånt?
medlem i 230 måneder
 

Innleggav jonkriska » ons 21.03.2007 8:52

SkiM skrev:Eplehuset: Kom til Kristiansand ;)


Må bare støtte denne her :-D !! We need you :rolls eyes: !

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Neste

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]