Problem med MacBook Pro

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Problem med MacBook Pro

Innleggav Macco » lør 17.03.2007 2:21

Nå i kveld har det skjedd meg noe merkelig. I hvert fall første gang det har skjedd meg. Kjøpte maskinen i april i fjor, men har egentlig hatt lite trøbbel hittil. Men den siste tiden har det likevel skjedd et par ting jeg ikke forventer på en maskin til 20 blanke...
Den har f.eks. tatt til med noen enorme viftehastigheter til tider (opp på 6000rpm!), og da bråker den noe innmari. I tillegg har jeg nå i kveld opplevd at den gikk i totalt hvitt skjermbilde (med litt flimring øverst), og låste seg helt - måtte restarte med Power-knappen nede i flere sekunder - bare av at jeg merket en tekst på Hotmail med Shift og nedoverpil i noen sekunder...
Dette er symptomer jeg liker dårlig, og er derfor glad jeg nå har investert i en AppleCare Protection Plan; får nok bruk for den! :-D
Men jeg bare lurer på om noen andre har opplevd "hvitskjerm"? Og hvor fort skal vifta gå på maks (i god tilstand)?

Ellers er jeg godt fornøyd med maskinen asså, men litt skremt over dette siste! :-)
medlem i 213 måneder
 

Innleggav quadra800 » lør 17.03.2007 10:50

Har du installert noe drit som går i bakgrunnen i det siste?

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav hfuhruhurr » lør 17.03.2007 11:22

Har du sjekket aktivitetsmonitor for å se hva som kjører på maskinen din når viften går for fullt?

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Nei...

Innleggav Macco » lør 17.03.2007 13:38

Nei, jeg har verken installert noe 'drit' så vidt jeg kan huske, eller sjekka Aktivitetsmonitor. Men det skal jeg så absolutt sjekke neste gang vifta går litt for fort... Takk for tips! :-)
medlem i 213 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]