Skifte av strømforsyner i iMac G5

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Innleggav serbONE » ons 18.04.2007 21:47

Da har jeg fått igjen maskinen fra reparasjon. Jeg leverte den inn for jobben jeg jobber på. Maskinen ble levert inn med stor skepsis hos InfoCare for å se om alle de negative ryktene her ute stemte. Ripete maskiner, dårlig service osv. Tvert imot.

Da det er en firmaeid mac fra 2004 har garantien for lengst gått ut. Og for å ikke snakke om reklamasjonsretten? Private 5år, firma 2-3?

Da jeg leverte inn macen ble jeg spurt om fakturerings opplysninger osv.

Da jeg hentet den idag, ble det 0kr i omkostninger. De skiftet hovedkort og noe annet jeg ikke husker -helt gratis. Spurte han mannen i skranken om hvorfor (ikke at jeg hadde lyst til å få en faktura), men for å sjekke hvorfor det ble en garantisak når macen er kjøpt i ´04. Han skjønte det ikke helt selv heller i og med det var en firmapc. Men det var en avgjørelse Apple hadde tatt.

Mulig de er ekstra "snille" mot firmaer, eller så har de skjerpet seg. Gjenstår å se om jeg får samme behandling privat, eller at jeg leverer den inn gjennom firmaet :) hehe[code]

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Forrige

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere