Problemer med å registrere applecare

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Problemer med å registrere applecare

Innleggav InitialC » søn 08.04.2007 16:48

Eg kjøpte macbooken min i fjor i mai måned, men eg husker ikke helt når. Når eg kjøpte den kjøpte eg med applecare protection plan, men eg har ikke registrert den enda. Eg flyttet i Januar og har desverre rotet vekk kvitteringen i prosessen. Nå har eg lyst å registrer applecare protection plan før det har gått ett år siden kjøptsdato, men eg vet ikke akkurat når den var. Eg trenger den for å registrere.
Eg trenger hjelp her, noen som vet hvordan eg kan finne ut av det?
Har sendt mail til salgskonsulenten eg kjøpte den av i apple, men har ikke fått svar.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav masae » søn 08.04.2007 17:52

Hvis du kjøpte Applecare samtidig som du kjøpte maskinen, så skal avtalen allerede være registert.

Skriv inn serienummeret på macen din i feltet "About your support coverage" litt ned til høyre på siden http://www.apple.com/support.

Hvis det står omtrent dette er avtalen ikke registrert:
"Our records indicate that your product is covered under Apple’s Limited Warranty and your date of purchase was [kjøpsdato]. Depending on when or whether you registered your product, if you purchased it from an Apple authorized reseller, or purchased an iPod shuffle from the online Apple Store, the estimated purchase date may be incorrect."


Står det derimot omtrent dette er avtalen registrert, og du trenger ikke å foreta deg noe:
"Our records indicate that your product is covered under the AppleCare Protection Plan and your estimated date of purchase was [kjøpsdato]. Depending on when or whether you registered your product, if you purchased it from an Apple authorized reseller, or purchased an iPod shuffle from the online Apple Store, the estimated purchase date may be incorrect."
medlem i 223 måneder
 

Innleggav InitialC » søn 08.04.2007 18:27

Tusen takk for hjelpen, den var allerede registert !

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]