Hvordan sende tilbake batteri

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Hvordan sende tilbake batteri

Innleggav Govva » søn 15.04.2007 18:34

Har fått bytta ut det ødelagte batteriet på min mbp.
Det gamle skal returneres, og det er vel OK. Problemet ligger i at denne skal leveres til UPS, og noe slikt har vi ikke i Finnmark.
Fikk en nøye beskrivelse hvordan dette skulle gjøres, og jeg skal ringe til UPS, sp fikser de resten, men jeg fikk bare et svenskt UPS nr, og jeg tviler på at de kommer å hente det gamle batteriet.
Ser nesten ut som at apple bare leverer til de store byene, når de bruker kun UPS

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav ask » søn 15.04.2007 18:53

Hadde det samme problemet selv. Jeg ringte UPS (800 33 470) og de oppga en adresse jeg skulle sende batteriet til. Viktig at du følger instruksjonene deres, blant annet om at det må sendes i en ny konvolutt og at alt du fikk fra Apple skal returneres. Konvolutt og porto måtte jeg betale selv, men jeg kontaktet Apple (ikke UPS) etter at de hadde mottatt batteriet og fikk hele dette beløpet (og vel så det) refundert i form av et produkt på Apple Store. Apple er veldig greie på slik refusjon, men ikke regn med at du får pengene tilbake som kontanter, da dette betyr en del arbeid for dem. De tilbyr som regel et produkt på Apple Store eller et gavekort der.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav orjanbeats » søn 15.04.2007 19:38

Jeg har også fått nytt batteri og skulle egentlig levere det gamle, men har bare ikke giddet å gjøre noe med det. Har ikke fått noen telefon fra UPS eller noe.
medlem i 224 måneder
 

Innleggav ping0per » søn 15.04.2007 20:07

Eg har problem med mitt batteri, og ringte Apple. Etter eit par samtaler skulle dei sende eit nytt batteri.

Men det har ikkje komt enda. Ca 2 veke sida.
Kor long tid tok det før dokke fekk batteria?
:-/

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav Govva » søn 15.04.2007 20:44

For meg tok det 2 1/2 uke

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron