apple store eller eplebutikken?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

apple store eller eplebutikken?

Innleggav lindis » ons 02.05.2007 12:03

Hvis jeg har kjøpt macen min på applestore, kan jeg dra på eplebutikken å få hjelp da? Laderen min har nemlig gått i stykker, og jeg vil ha en ny..
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 02.05.2007 12:46

Kommer vel an på hva du mener med «hjelp»... Hjelp til å skaffe en ny går vel greit, og jeg har litt vanskelig å se andre former for hjelp med en ødelagt lader. :)

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav arveT » ons 02.05.2007 13:43

er den ødelagt på grunn av deg, eller har den uten noen spessiell grunn sluttet å funke?

Du kan kjøpe ny hos Eplehuset, og hvis det er en garanti-sak kan du og levere den inn der vil jeg tro, men jeg vil tro at du da egentlig bør ringe apple-support og ordne det med de...
medlem i 229 måneder
 

Innleggav struktur » ons 02.05.2007 13:48

Dersom det er en garantisak, er det forhandler som skal håndtere dette. Det vil si at dersom du har kjøpt den hos Apple Store (altså på nettet eller pr. tlf. til Apple), er korrekt fremgangsmåte:

* Ringe Apple Support
* Forklarte problemet
* Få aksept for at problemet er en garantisak
* Bli tildelt et servicenr
* Dra til Humac/OfficeLine, Eplebutikken, eller en annen godkjent Apple Service Provider, liste får du av Apple Support!
* Få fikset problemet, husk servicenr fra Apple!

:-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Lokehue » ons 02.05.2007 14:28

Jeg har hittil hatt bare positive opplevelser med Eplehuset! (Operapassasjen). De er veldig hyggelige, og har også hjulpet meg med produkter jeg ikke har kjøpt der.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: apple store eller eplebutikken?

Innleggav edderkoppen » tor 23.12.2010 12:39

Eplehuset

Jeg synes Eplehuset ikke har god service. De har ikke villet bytte ting jeg kjøpte samme sted dagen før (med kvittering). som de skrøyt opp i skyene. De sier hva som helst for å selge hva som helst. Prøvde å bytte en iPod fabrikkinnpakket. Ikke nubbsjans til bytting.

De spiller på at de har noe med apple å gjøre. De kunne like gjerne hete pærehuset eller hva som helst.

En bak meg i køen hadde fått en skjerm med dårligere oppløsning enn annonsert. Dette prøvde han å klage på, men njet. Så jeg kvier meg for å gå til eplehuset, min arbeidsplass handler mye der - men det kan endres hvis de ikke skjerper seg.
medlem i 160 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]