Ros til Eplehuset!!

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Innleggav TigerOla » lør 29.09.2007 21:19

Rose-tråd liker vi!


For et år siden omtrent, jobba jeg nesten dag og natt, den perioden jeg bodde i Oslo, og hadde aldri spesielt tid og overskudd til å ta meg turen i åpningstida hos Eplehuset. Mac Pro var et must som arvtager etter en sliten G5. Tok kontakt og spurte om de kunne holde av en ei uke, i tilfelle jeg fikk mulighet til å komme innom - no problemo! Selv om de gikk som ferske hveteboller - så kunne de avse en til meg, uten garanti på at jeg kom å henta den. Dog - glad jeg tok et avbrekk fra jobbinga og henta meg denne herligheten. Couldn't do the same things I do today without it! :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: Ros til Eplehuset!!

Innleggav Eventh » ons 16.01.2008 18:05

Jeg graver opp en gammel tråd for å skryte litt av Eplehuset i Trondheim. MacBook'en min fikk for vane å slå seg av ved 50% batterikapasitet, selv om batteriet kun hadde vært gjennom 50-60 ladesykluser siden jeg kjøpte maskina. En tekniker klødde seg litt i hodet, før han gikk på lageret og ga meg et nytt.

Dette er service som gjør det lett å velge hvem jeg skal fortsette å kjøpe Apple-produkter fra. Takk, Eplehuset! :)

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Re: Ros til Eplehuset!!

Innleggav Constrict » ons 16.01.2008 18:15

Hei! Jeg er en av de som sliter med et problem rundt et produkt kjøpt direkte av Apple. Jeg anbefaler alle å forholde seg til en fohandler da man i det minste har klare rettigheter. Og det er jo veldig hyggelig å lese at så mange Appleforhandlere klarer det som Apple selv ikke klarer - nemlig god service når det gjelder. :) Jeg kommer konsekvent til å forholde meg til en forhandler i fremtiden, spesielt etter at jeg leste denne tråden. :-)
medlem i 202 måneder
 

Re: Ros til Eplehuset!!

Innleggav dennisross » lør 26.01.2008 17:10

det er veldig god service på eplehuset..:D

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Forrige

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]