Ros til Eplehuset!!

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Ros til Eplehuset!!

Innleggav NyZeta » lør 30.06.2007 16:58

Det er så mange som klager over at servicen rundt om er så dårlig, så da tenkte jeg at jeg skulle skrive litt ros til Eplehuset i Trondheim.

iPoden (iPod mini rosa) til samboeren min fant det for godt å takke nei til lading og hadde heller ikke så veldig lyst til å vare stort mer enn en time når den først fant ut at den skulle ta imot litt lading.

Jeg leverte den inn til Eplehuset 27.6.2007 og i går den 29.6.2007 mottok vi melding om at den var ferdig. Da jeg var og hentet den i dag den 30.6.2007 viste det seg at jeg har fått en ny iPod mini type rosa. Rask og enkel service og ikke minst veldig hyggelige folk både da jeg leverte den og nå i dag. Jeg ble også veldig imponert over servicen i dag (lørdag).

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav fotojon » lør 30.06.2007 17:00

Sånt liker vi!!! :D

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Innleggav turimblar » lør 30.06.2007 17:10

selv hadde jeg aldri vært på Eplehuset i Oslo før på onsdag, men jeg må si de var veldig serviceinnstilte der – i tillegg til at det bare var damer da :-D

i like ;)

når det er sagt, så må jeg llikevel si at at de ga meg feil kabel (DVI til DVI), og jeg har åpnet pakken, så da spørs det vel om de vil ta den tilbake... ? :-/
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Betti » lør 30.06.2007 17:16

Har fått samme behandling på eplehuset her i byen (Bergen), det var dog andre gangen jeg leverte den inn. Helt supert da jeg liker ipod mini bedre enn nano fordi den er større og ligger bedre i hånden der jeg oftest har den. ekspeditøren var ikke akkurat superhyggelig da jeg leverte den inn, fikk inntrykk av at han trodde jeg var helt blank fordi jeg har to kromosomer av type X. Sa bla. at de ikke kom til å se på problemet jeg hadde og at det var nytteløst å levere den inn. Tydelig at noen andre var uenig og ordnet opp.
medlem i 228 måneder
 

Innleggav _Spiff_ » lør 30.06.2007 17:34

service på eplehuset i Oslo er bra fra personalet, som regel, men at man må levere inn macbooken i over 1 uke for å få bytta super drive, det er dårlig service. og det gjør at helhetsinntrykket mitt blir dårlig av butikken, selv om det ikke er deres feil. så service er vel et vidt begrep.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Innleggav Twinrehz » lør 30.06.2007 23:21

turimblar skrev:når det er sagt, så må jeg llikevel si at at de ga meg feil kabel (DVI til DVI), og jeg har åpnet pakken, så da spørs det vel om de vil ta den tilbake... ? :-/

Bare gå og snakk med dem i butikken, så årner det seg helt sikkert! ;) Bare husk å hold en hyggelig tone.
medlem i 219 måneder
 

Bytte SuperDrive

Innleggav Bankmann » ons 05.09.2007 19:56

Jeg syntes vel ikke at 1 uke på å bytte Super Drive kan betegnes som dårlig service! Det er å ta i litt syns jeg! 1 uke er faktik bra servicetid, har ikke hørt om noen steder som bruker mindre enn 1 uke på det i Oslo.
medlem i 202 måneder
 

Innleggav Gaijin » ons 05.09.2007 19:59

InfoCare brukte 8 dager. Humac brukte også 7 dager. På mine ex-MacBook'er.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav esstrom » ons 05.09.2007 20:03

Hadde en veldig positiv opplevelse på elkjøp her om dagen, kjøpte en mp3spller type mrobe for 2 år sider, hadde en elkjøp forsikring som kostet 399 for 3 år, den tok kvelden for ikke så lenge siden, jeg leverte den inn, tok noen dager og fikk tilbake en iPod nano 8 gb svart :-D Det er god kundeservice!!
medlem i 207 måneder
 

Innleggav Gaijin » ons 05.09.2007 20:07

De kan hvis de vil. De klarte aldri å reparere min Panasonic VHS/DVD kombinasjon, så nå sitter jeg med en Panasonic DVD/HD opptager med 160 GB Harddisk istedet. Helt greit det.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav momentum.VI » ons 05.09.2007 20:12

Eplehuset Trondheim fortjener også skryt. Har levert MacBooken min inn der to ganger og det har aldri vært noen problemer. God service!

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav dr. Zzz » ons 05.09.2007 20:22

Eplehuset i trondheim er best. Heia dem :)
medlem i 216 måneder
 

Innleggav mmoland » lør 29.09.2007 19:56

Jeg ble veldig imponert over eplehuset i oslo tidligere i uka. Macbooken til samboeren min hadde sluttet å ta til seg strøm over natta, eller det vil si den tok til seg nok strøm til å holde seg på samme nivået, men ladet seg ikke opp.

Vi gikk på eplehuset, og forventa å få beskjed om at siden den var kjøpt på apple store at de ikke kunne hjelpe oss. Men neida, de bare bytta batteriet (sjekka registrasjonsnummeret for å se når den var kjøpt) og det var det. Ingen spørsmål, bare gammelt batteri ut og nytt batteri inn. Imporende ^^
medlem i 198 måneder
 

Innleggav chreriksen » lør 29.09.2007 20:11

Jeg har levert inn min MacBook Pro 2.16 for fjerde gang, hvor varme har gått igjen alle gangene. Fikk ikke ny maskin den 3. gangen fordi jeg bare hadde sagt at viftene ikke fungerte (ergo maskinen blir for varm), fordi beskrivelsen da ikke var identisk med de to første. Nå for fjerde gang har de klart å bestille inn et nytt hovedkort (tredje gang dette blir løsningen). Denne avgjørelsen gjorde de på egenhånd, da jeg klart og tydelig sa jeg ville ha ny maskin eller pengene refundert. Etter litt om og men skulle sjefen se på saken og ta den videre inn i det store Apple-organet. Får se hva det blir til. Har vært uten Pro-maskin i snart 3 uker nå. Og reparert maskin er ikke godkjent fra min side.

Alt har foregått på Eplehuset Bergen.

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav RissEh » lør 29.09.2007 20:23

Får rose eplehuset i trondheim litt jeg også da. Oppdaget at macbooken min ikke tok imot lading, dvs at det ikke kom grønt eller oransje lys i laderen. Forklarte problemet til eplehuset, og leverte den inn mandag denne uka, på onsdag fikk jeg melding om den var ferdig. Da hadde de byttet hovedkort og satt i ny sånn strømmottaker ting, veldig imponerende. Så var det bare for meg å hente den hos eplehuset og dra hjem. Macbook kjøpt på applestore.
medlem i 210 måneder
 

Neste

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]