av eivindmy » tir 11.12.2007 18:39
Jeg har akkurat samme problemet og var innom Eplehuset i Trondheim for en uke siden. De mente det ville ta 5-7 virkedager å få inn delen, og måtte ha maskina inne i mellomtiden, ettersom Apple krevde det.
Jeg kan skjønne at Apple syns det er upraktisk at folk bestiller deler og så uteblir, men det må da være ganske uheldig for Apple at folk skal synes at servicen deres er drlig også. Trodde det var et poeng å beholde kundene sine.. Når maskina mi sprekker på grunn av en konstruksjonsfeil fra Apple sin side, føles det ikke riktig at jeg skal være minst ei uke uten maskin uten at det egentlig er noen god grunn til det.
Er det noen fra Apple som henger her og kan komme med en god forklaring?
Mannen på Eplehuset var forsåvidt enig i at jeg hadde fem år på meg til å få feilen rettet, ettersom en laptop bør kunen forventes å vare i vesentlig lenger enn to år. Så jeg får finne et passende tidspunkt for å være dataløs en eller annen gang.. Helst før sprekken blir for stor.