Ipod Nano 3 Generasjon problem

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Ipod Nano 3 Generasjon problem

Innleggav manga3010 » søn 30.09.2007 20:32

Lurte på om det er noen som har hatt samme problemet som meg. Det er nemlig det at den nye ferske Ipod Nano 3 generasjonen min, har hatt en del problemer i det siste. Den stopper plutselig midt i en sang, og den stopper mens den spiller av video. Og jeg har oppdatert til den nyeste programvaren. Så jeg vet egentlig ikke hva som feiler den. Ipoden er kjøpt hos eplehuset i Oslo. Er det noen som vet hva jeg bør gjøre? Burde jeg levere den til service? =-O
medlem i 198 måneder
 

Innleggav Megahæg » søn 30.09.2007 21:24

Dersom du får restartet (hold nede select/meny) når den henger seg opp så hadde jeg ikke levert den inn. Hvis dette derimot ikke fungerer så tyder det på at ipoden kan være skadet.

Skjer dette også ofte, hver gang du prøver å spille av noe? Igjen, hvis det bare har hendt et par ganger så hadde jeg ikke sendt den inn på service. Hvis det skjer hver gang, også etter at du har gjennoprettet den, så er service en god ide.

Har du forresten forsøkt å gjenoprette den?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Ingen problemer med min nano

Innleggav toli » søn 30.09.2007 21:49

Min 3 gen nano funger supert, ikke opplevd tilsvarende problem som du beskriver. Bør få den sjekket hvis dette er ett gjentagende problem.

toli

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav Mortlar » søn 30.09.2007 22:10

En ipod her som stoppet 1 gang under avspilling av video. Ellers ingen problemer. Fungerte fint ved å starte på nytt. Er det et stort problem får du bare kontakte eplehuset... M

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]