InfoCare

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

InfoCare

Innleggav omaha » tor 11.10.2007 19:02

Hei,

Jeg har sett endel kritikk som omhandler InfoCare og har derfor vært skeptisk til dem.

Imidlertid har jeg hatt maskinen min inn til rep der, og fikk en svært positiv erfaring.

Leverte inn maskin Mandag kl 12 og den var klar til henting Onsdag kl 09.

Reperasjonen var en garantisak med bytte av hovedkort. Maskinen var hel, helt uten merker og skraper, og den var godt sammenskrudd da jeg fikk den tilbake.

Når det gjelder reprasjonstid ble jeg forespeilet 10 dager - det tok 2. Dette har jo selvsagt også med tilgjengelighet på nødvendige deler, men alikevel synes jeg dette er svært bra.
medlem i 205 måneder
 

Innleggav jeff93 » tor 11.10.2007 19:14

Jeg leverte inn min maskin der en gang for bytting av combodriven, og etter en uke fikk jeg den tilbake med ny drive men var helt klasrt noe feil med den, gikk ikke ann å sette inn cd-er og lagde uvanlige lyder hele tiden. sendte den inn igjenn og fikk den tilbake en uke senere, med to klistremerker på undersiden som tok lang tid før klisteret var borte igjenn. er litt skeptisk til det selkapet

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav iBjorn » tor 11.10.2007 19:15

Jeg har også god erfaring med InfoCare. Jeg skulle gjerne sett at de fant på noe annet enn de fæle klistrelappene for å holde styr på maskinene. Det limet som sitter på dem er helt drepen å få av igjen.

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Henrik Christiansen » tor 11.10.2007 19:45

Du kan jo ta noe vanlig teip under, nokså tykt, og skrive pent på med penn (på teipen, that is) og be de om å klistre klistremerkene der :)

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav eirikaav » tor 11.10.2007 19:58

Leverte min til Humac med feil som gikk på garantien og fikk den tilbake i bedre stand enn når jeg leverte den. De hadde byttet det som var galt i tillegg til en skikkelig rens av tastatur og alle flater. Helt nydelig så det ut når jeg fikk den tilbake. Fornøyd!
medlem i 211 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron