Kjempeservice på Eplehuset i Operapassasjen

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Kjempeservice på Eplehuset i Operapassasjen

Innleggav Anne-Marie » fre 09.11.2007 0:08

Jeg var innom Eplehuset i Storgata i Oslo for å kjøpe et nytt headset til iPoden i dag. Det gamle var blitt så ubehagelig å ha på, for gummien rundt øreproppene hadde smuldret opp og det var blitt skarpe kanter der i stedet.

I stedet for å selge meg nye propper, spurte han bak disken hva som var galt med de gamle, og hvor gammel iPoden er. Da jeg sa den var ett år gammel, noterte han navnet mitt og serienummeret til iPoden, stakk hånden under disken, og fant fram nye, gratis ørepropper. Uten å spørre hvor iPoden var kjøpt, uten å be om kvitteringer og altså uten at jeg engang hadde klaget.

Det er service, det!

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]