angrerett på apple store = +1000kr?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

angrerett på apple store = +1000kr?

Innleggav stuck » tir 04.12.2007 16:32

Hei! Har lest litt rundt på forumet, men må nesten spørre for sikkerhetsskyld.

Jeg kjøpte en JBL On Time speaker på Apple Store Norge og angrer kjøpet.

Jeg har ikke mottatt varen enda, men ringte UPS og de sa at den var her om 2 dager. Jeg spurte dem hvor mye det ville koste å returnere høytaleren(ettersom jeg har lest at apple krever at man bruker samme leverandør som dem?) og da sa ups at det minst ville koste 1000kr å bruke dem.

Selve høytaleren kostet 1800kr, pakken veier 3,10kg. Sier seg jo selv at jeg ikke er interessert i å måtte betale 1000++ for å sende dem tilbake til Nederland(!)...får jo ingenting igjen!

Må jeg virkelig betale fraktkostnadene? Finnes det billigere alternativ? Det blir jo liksom ingen vits i å returnere noe, når det koster såå mye!
Ringte Eplehuset i oslo for å høre om de kunne ta den, men de førte visst ikke JBL i sortimentet sitt lenger...hjeeelp..
medlem i 196 måneder
 

Re: angrerett på apple store = +1000kr?

Innleggav Mkallevik » tir 04.12.2007 16:38

Må da være billigere å selge dem til noen. Sikkert noen her på forumet som er interessert. Finn.no eller brukt1.no spør du meg.
medlem i 208 måneder
 

Re: angrerett på apple store = +1000kr?

Innleggav stuck » tir 04.12.2007 16:43

Mkallevik skrev:Må da være billigere å selge dem til noen. Sikkert noen her på forumet som er interessert. Finn.no eller brukt1.no spør du meg.


Ja, det er nok det beste alternativet hvis det skal være så umulig med apple store..

(hvis noen som leser er interessert let me know!)
medlem i 196 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]