Retur av MacBook 2.gen kjøpt januar 2008?

Diskusjon rundt garanti og service på produkter fra Apple og andre leverandører

Retur av MacBook 2.gen kjøpt januar 2008?

Innleggav ankr03 » tor 31.01.2008 10:41

Hei.

Jeg har et spørsmål. For noen uker siden kjøpte jeg en ny macbook på ekspert. Jeg trodde jeg kjøpte den nyeste (3.generasjons) macbook´n, Men nå viser det seg at det er 2 generasjon og i tillegg ble den levert med tiger som operativsystem og jeg føler meg lurt. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å evt få pengene tilbake eller bytte inn i en 3.generasjons MacBook.

Håper noen kan hjelpe meg litt her. :-)
medlem i 198 måneder
 

Re: Retur av MacBook 2.gen kjøpt januar 2008?

Innleggav missilecathcer » tor 31.01.2008 10:49

På deres hjemmesider står det at de har 30 dagers åpent kjøp, noe de fleste av elektrokjedene har. Det står ikke spesifisert at det gjelder i butikk (de snakker om nettbutikken på nettsiden), men jeg vil tro at det er veldig sannsynlig.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Retur av MacBook 2.gen kjøpt januar 2008?

Innleggav csharp » tor 31.01.2008 11:12

Ja det der suger, jeg så at også Elkjøp på Sandvika Storsenter selger 2. gen MacBooks til full pris.

Det der er på grensen til svindel spør du meg.
medlem i 213 måneder
 

Re: Retur av MacBook 2.gen kjøpt januar 2008?

Innleggav chrstein » tor 31.01.2008 11:17

Jeg har alltid fått i svar at jeg har 30 dagers angrefrist på alt annet enn hygieneprodukter og programvare som er handlet på Expert/El-kjøp/Lefdal.

Jeg synes det er fint at Mac blir spredd till allmuen gjennom utvalgte Expert-butikker. MEN, jeg har selv sett at de stort sett har gamle maskiner stående. Utstillingen på min nærmeste butikk har blitt dårligere og dårligere. Sist uke skulle jeg innom og se på den nye iMac´en med Leopard (de hadde den utstilt tidligere), men nå står der en hvit iMac med Tiger der sammen med kun en MacBook og noe rotete høyttalergreier. Skuffende, det er ikke slik Mac skal selges!! Litt av dealen med Mac er servicen man får. Som i de fleste tilfeller sier jeg; Klå på ting hos Expert, kjøp så på nett eller i spesialbutikker som har peilining!!

Huhh, var godt å få det ut, hehe ;)
medlem i 230 måneder
 


Returner til Garanti og service



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron